ماشین لباسشویی سامسونگ ایران | sonymag

همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست. یکی از پراستفاده ترین لوازم خانگی که یاری رسان تمامی مادران و بانوان شده است، لباسشویی است. علی­رغم بسیاری از لوازم برقی دیگر که هرچند وقت یکبار به کار گرفته می­شوند، لباسشویی مصرف بالایی دارد و خرید نوع باکیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است . تنوع مدل­های مختلف این محصول در کنار برندهای تولید کننده مختلف باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود. اما اگر اطلاعات کافی در خصوص نیاز خود و همچنین امکانات لباسشویی داشته باشید، می­توانید بهترین نمونه را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید. در این قسمت برخی از امکاناتی که لباسشویهای پاکشوما دارند بیان می‌شود این امکانات و ویژگی ها ممکن است در خرید مجله خبری محصولات سونی پاکشوما تاثیرگذار باشند.

ماشین لباسشویی اسنوا 9 کیلویی مدل SWM-94537

واقعیت این است که برنامه‌های شستشوی متنوع در صورتی که کاربردی و کارآمد نباشند، مفید نخواهند بود. یکی از مزایای لباسشویی پاکشوما، تجهیز این محصول به برنامه‌های شستشویی است که نیازهای کاربر را پوشش داده و به دور از پیچیدگی‌های ناکارآمد و بی فایده، خدمات می‌دهد. پاکشوما محصولاتش را با برنامه های شستشوی متنوعی تولید می‌کند. بسته به مدل انتخابی شما تنوع این برنامه های شستشو متغیر است. پرطرفدارترین ماشین لباسشویی‌ها این شرکتظرفیت‌های 7 تا 8 کیلوگرمی هستند که نسبت به نمونه‌های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند. دیگ‌هایمحصولات پاکشوما همگی از استیل ضد زنگ بوده و در مقابل آب و رطوبت به مرور زمان، دچار زنگ‌زدگی و فرسودگی نمی‌شود.

لباسشویی 8 کیلویی سام مدل Q1485 اینوکس

با استفاده از این برنامه می توانید لباس هایی با جنس حساس یا پارچه هایی که جنس خاص دارند مانند لباس های ابریشمی را بشویید. این برنامه باعث می شود آب کمتری به لباس جذب شود و از خراب شدن الیاف پارچه ی لباس جلوگیری شود. برند بکو عرضه کننده ی ماشین های لباسشویی در انواع رنگ و مدل و ظواهری زیبا است که توجه تمام سلایق را جلب می کند. یکی از فعالیت‌های بسیار وقت‌گیر و دشوار شستن لباس‌هاست؛ زیرا زمان زیادی برده و علاوه بر آن پاک کردن برخی لکه‌ها از روی پارچه‌ها کار آسانی نیست. خشک کردن لباس، مخصوصا در منازل آپارتمانی، حساس بودن الیاف برخی پارچه ها و از بین رفتن آن ها حین شستشو و … از جمله مواردی است که ما را به خرید ماشین لباسشویی با کیفیت و هوشمند ملزم می کند. امروزه ماشین های لباسشویی با برنامه های شستشوی متنوع و انواع فناوری کاربردی به بازار عرضه شده و روز به روز بر امکانات آن ها افزوده می شود تا کار مصرف کننده راحت تر شده و رضایت آنان بیش از پیش جلب شود.

خرید ماشین لباسشویی + لیست قیمت نمایندگی

برای مطلع شدن از شرایط کامل فروش اقساطی در سل با کارشناسان فروش تماس بگیرید. سلام ماشین لباس شویی من لمسی lg لباسهارو شستم ولی آب منزل قطع شده لباسها خشک نشدن کدوم دکمه رالمس کنم تافقط خشک کن کارکنه ولباسها خشک بشه ممنونم ازلطف شما. ال‌جی با الهام از شست‌وشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست شده است.

http://arya-seo.ir

پس از فعال شدن، عبارت CL روی نمایشگر ظاهر می‌شود و هنگام غیر فعال شدن قفل کودک، زمان باقی مانده از شستشو نشان داده خواهد شد. صفحه نمایش مواردی چون تنظیمات، زمان باقیمانده، قابلیت‌های دلخواه و پیام‌های وضعیت دستگاه را نمایش می‌دهد. زمانی که دستگاه روشن باشد، تنظیمات پیش فرض روی صفحه نمایش روشن می‌شوند. با افزودن آیتم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موقع بازگشت به LG.com آنها را به‌آسانی پیدا کنید.

  • به این ترتیب عمر ماشین لباسشویی بیشتر شده و فضای داخلی آن به دلیل عدم وجود اشیا ی اضافه، بیشتر می شود.
  • بکو یک برند ترکیه‌ای است و یکی از بهترین تولیدات آن ماشین لباسشویی است.
  • بالعکس، درماشین های لباسشویی بکو که دارای این فناوری هستند، آب تا پایان شستشو از دیگ خارج نمی شود و در مصرف ماده شوینده صرفه جویی می شود.
  • پس از فعال شدن، عبارت CL روی نمایشگر ظاهر می‌شود و هنگام غیر فعال شدن قفل کودک، زمان باقی مانده از شستشو نشان داده خواهد شد.
  • ماشین لباسشویی‌های هوشمند قابلیت شستشوی هوشمند و کنترل از راه دور را از طریق وای فای را دارند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida