ماشین لباسشویی؛ لیست قیمت روزانه لباسشویی تمامی مدل ها بهار | sonymag

کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی خانه سام در حال حاضر در شهر تهران و به‌زودی در تمام کشور قابل خرید و تحویل است. پاکشوما نزدیک به نیم قرن سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد و قابل اعتماد برای مشتریان می­باشد. قابلیت-های-ماشین-لباسشوییپیشرفت تکنولوژی موجب شده تا امکانات بسیار زیادی روی این دستگاه ها وجود داشته باشد.

خرید ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین لباسشویی سامسونگ سرسخت ترین لکه ها را نیز از بین می برد. خرید ماشین لباسشویی با فناوری اکوبابل که به معنای حباب ساز اقتصادی است، مصرف انرژی را کاهش می دهد. ماشین لباسشویی حباب های هوا را به داخل آزاد کرده و این حباب ها میان الیاف لباس ها به انقباض و انبساط در می آیند.

http://arya-seo.ir

در حالت مکث، پس از گذشت ۴ دقیقه لباسشویی به صورت خودکار خاموش خواهد شد. ابتدا با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه (6، 7، 8، 9 یا 10.5 کیلویی) مقدار مناسب لباس‌ها را داخل دیگ دستگاه قرار داده و سپس درب آن را می بندیم. حیدری و دیگران، «تعمیر و سرویس لباس‌شویی (سطلی – دومخزنه – اتوماتیک)»، تکنولوژی و کارگاه تعمیر لوازم خانگی. همیشه در پایان کار لاستیک دور درب مجله خبری محصولات سونی با یک دستمال نرم باید خشک و تمیز شود و درب دستگاه حتی‌الامکان تا ۲ ساعت باز گذاشته شود جهت خشک شدن داخل دیگ که با اینکار از بو گرفتن محفظه جلوگیری می‌شود. شلنگ ورودی آب به شیر برقی دستگاه متصل می‌شود که این قطعه دارای یک فیلتر می‌باشد جهت جلوگیری از رسوبات و شن ریزه آب داخل دستگاه بسته به آب منطقه میانگین ۳ الی ۶ ماه یکبار فیلتر ورودی را تمیز کنید.

  • شما در بسیاری از مواقع می­توانید با قیمت ارزان­تری هم بهترین محصول را با دوام و طول عمر بیشتر تهیه کنید.
  • چرا که در این صورت، هنگامی که بخواهید لباس­ها را با اب گرم بشویید، از آب گرم استفاده می­شود و المنتور لباسشویی فشار کمتری جهت گرم کردن آب تحمل می­کند و در نتیجه طول و عمر و دوام بیشتری خواهد داشت.
  • بوش، یک برند آلمانی بر پایه فناوری است که بزرگ‌ترین تأمین‌کننده لوازم خودکار در جهان است.
  • برای خرید ماشین لباسشویی باید تعداد اعضای خانواده را نیز در نظر داشته باشید.
  • همچنین باید گفت که مدل­های خارجی به صورت وارداتی به خاطر تحریم­ها زیاد در بازار موجود نیست و قطعا یافتن نمونه اصل و غیرفیک آن­ها بسیار دشوار خواهد بود.
  • با استفاده از این کلیدها، می‌توانید تنظیمات دلخواه را پس از انتخاب برنامه اصلی شستشو اعمال کنید.

شستشوی دیگ، برنامه ویژه‌ای است که به کمک آن داخل دیگ لباسشویی را تمیز می‌کنید. در این برنامه به کمک میزان بیشتری از آب با دمای بالا و در سرعت چرخش بالا، تمامی نقاط داخلی دیگ لباسشویی تمیز می‌شوند. برای شروع سیکل شستشو یا توقف موقت آن از دکمه Start/ Pause استفاده می‌شود.

ماشین رخت‌شویی

شما در بسیاری از مواقع می­توانید با قیمت ارزان­تری هم بهترین محصول را با دوام و طول عمر بیشتر تهیه کنید. البته ناگفته نماند که بسیاری از برندها به لطف متریال مرغوبی که جهت ساخت استفاده می­کنند قیمت بالاتری دارند و قطعا از ارزش خرید بیشتری هم برخوردار هستند. همچنین می­دانید که نمونه­های خارجی به خاطر وارداتی بودن گرانتر هستند و شما می­توانید از نمونه­های ایرانی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب استفاده کنید. شاید جالب باشد اما تعداد اعضای خانواده شما و اشخاصی که برای شست و شو لباس از این دستگاه استفاده خواهند کرد هم در زمان خرید جز فاکتورهای مهم به حساب می­آید.

لباسشویی ایکس ویژن 8 کیلویی مدل X.vision WA80 AW/AS

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida