ماشین لباسشویی بررسی ،قیمت و خرید انواع مختلف لباسشویی برفاب | sonymag

این شرکت با ترکیب دو شرکت گلداستار و لاکی در سال 1958 شروع به کار کرده و یکی از رقیبان برند سامسونگ محسوب می شود. ال جی در زمینه های مختلفی که شاید ارتباط زیادی مجله خبری محصولات سونی با هم ندارند فعالیت داشته و توانسته در تمامی آن ها موفق شود. این برند نیز یکی از با کیفیت ترین برند های دنیاست که توجه خریداران زیادی را به خود جلب نموده است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت 7 کیلوگرم

© 2020 حقوق کپی رایت طراحی،توسعه و محتوا برای مجموعه فروشگاه بهار محفوظ است. برای مشاهده فروشگاه حضوری میتوانید با هماهنگی به آدرس کرج گلشهر، خیابان درختی پلاک 94 مراجعه فرمایید. © تمامی حقوق این سایت متعلق به اتحادیه مرکزی تعاونیهای مصرف کارگران ایران (امکان) است. در صورتی که پرسش شما نیاز به پیگیری داشته باشد کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

ماشین لباسشویی Primo دوو مدل DWK-8540 ظرفیت 8 کیلو

برای استفاده مجدد، پس از روشن کردن دستگاه کلید Favorite را انتخاب کرده و دکمه شروع/ مکث را فشار دهید. برای خرید ماشین لباسشویی مدرن و زیبا، سری ۶ که از نظر ظاهری زیباتر و لوکس‌تر از سری‌های قبل بوده، مناسب است. این سری یک پنل ترکیبی به‌صورت لمسی و مکانیکی دارد که ظاهر آن را زیباتر می‌کند. همچنین دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ است که اطلاعات مربوط به برنامه شستشو در آن به نمایش گذاشته می‌شود. این سری از ماشین لباسشویی ظرفیت ۹ کیلوگرم را دارد و دور خشک‌کن در آن به ۱۴۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. رنگ‌های آن سفید و استیل هستند که در بدنه استیل آن از تکنولوژی نانو استفاده می‌شود و اثرانگشت بر روی آن باقی نمی‌ماند.

http://arya-seo.ir

این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌باشد که نتیجه این الگوی شست‌و شو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی می‌باشد. نگهداری ماشین لباسشویی در قسمت الکتریکی که توسط یک محافظ برق انجام می‌گیرد که دستگاه را در مقابل نوسانات برق محافظت می‌کند. هیدرواستات‌ها سطح آب داخل ماشین را واپایی می‌کند و قابل تنظیم هستند. در هیدروستات‌های جدیدتر که همان الکرونیکی محسوب می‌شوند اکان تنظیم سطح آب نیز وجود دارد که با چرخش پیچ به سمت عقربه‌های ساعت سطح آب‌گیری بیشتر می‌شود. تمام کالاهای عرضه شده در خانه سام از نظر اصالت و سلامت بررسی و تایید شده و با توجه به نوع کالا، دارای ضمانت و خدمات پس از فروش است.

  • یکی از پراستفاده ترین لوازم خانگی که یاری رسان تمامی مادران و بانوان شده است، لباسشویی است.
  • یک لباسشویی باید مطابق با استانداردها و اصول جهانی تولید شده باشد و همچنین رتبه برچسب انرژی روی آن درج شده باشد.
  • شلنگ ورودی آب به شیر برقی دستگاه متصل می‌شود که این قطعه دارای یک فیلتر می‌باشد جهت جلوگیری از رسوبات و شن ریزه آب داخل دستگاه بسته به آب منطقه میانگین ۳ الی ۶ ماه یکبار فیلتر ورودی را تمیز کنید.
  • بهترین راه حل‌ها برای داشتن خانه‌ای کارآمد و مدرن را در ال جی جستجو کنید.

برای برخی از اقشار کم درآمد که به دنبال تهیه‌ی جهیزیه یا لباسشویی جدید برای منزل خود هستند قیمت لباسشویی اسنوا، قیمت لباسشویی دوو، قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ و … بالا است به همین دلیل توان مالی کافی برای خرید نقدی این محصولات را ندارند و به دنبال ماشین لباسشویی قسطی در شهر خود هستند. خرید ماشین لباسشویی با این فناوری برای خانواده هایی که نوزاد یا پوست حساس دارند مناسب است. به دلیل حساسیت پوست بدن نوزادان، شستشوی لباس های آن ها باید به بهداشتی ترین روش ممکن باشد تا از آلرژی جلوگیری شود.

لباسشویی ال جی V5 ظرفیت 9کیلویی نقره ای – LG F4V5VYP2T

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida