گروه گلدیران ماشین لباسشویی | sonymag

واقعیت این است که برنامه‌های شستشوی متنوع در صورتی که کاربردی و کارآمد نباشند، مفید نخواهند بود. یکی از مزایای لباسشویی پاکشوما، تجهیز این محصول به برنامه‌های شستشویی است که نیازهای کاربر را پوشش داده و به دور از پیچیدگی‌های ناکارآمد و بی فایده، خدمات می‌دهد. پاکشوما محصولاتش را با برنامه های شستشوی متنوعی تولید می‌کند. بسته به مدل انتخابی شما تنوع این برنامه های شستشو متغیر است. پرطرفدارترین ماشین لباسشویی‌ها این شرکتظرفیت‌های 7 تا 8 کیلوگرمی هستند که نسبت به نمونه‌های خارجی، قیمت مناسب‌تری دارند. دیگ‌هایمحصولات پاکشوما همگی از استیل ضد زنگ بوده و در مقابل آب و رطوبت به مرور زمان، دچار زنگ‌زدگی و فرسودگی نمی‌شود.

http://arya-seo.ir

عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۱. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۲. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۶۰. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۳۶. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۳۵. عرب‌پوریان و مؤذنی‌پور، عیب‌یابی و تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی و خشک‌کن، ۴۰.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200WS ظرفیت 7 کیلوگرم

همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست. یکی از پراستفاده ترین لوازم خانگی که یاری رسان تمامی مادران و بانوان شده است، لباسشویی است. علی­رغم بسیاری از لوازم برقی دیگر که هرچند وقت یکبار به کار گرفته می­شوند، لباسشویی مصرف بالایی دارد و خرید نوع باکیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است . تنوع مدل­های مختلف این محصول در کنار برندهای تولید کننده مختلف باعث شده که انتخاب برای خریداران سخت شود. اما اگر اطلاعات کافی در خصوص نیاز خود و همچنین امکانات لباسشویی داشته باشید، می­توانید بهترین نمونه را برای خودتان انتخاب و خریداری نمایید. در این قسمت برخی از امکاناتی که لباسشویهای پاکشوما دارند بیان می‌شود این امکانات و ویژگی ها ممکن است در خرید مجله خبری محصولات سونی پاکشوما تاثیرگذار باشند.

  • وجود ضمانت برای لوازم برقی همچون لباسشویی الزامیست چرا که می­توانید بعد از خرید و راه اندازی محصول، در صورت بروز هر نوع مشکلی آن را بازگردانید یا تعویض کنید.
  • عملکرد این فناوری به گونه ای است که با حرکت ملایم لباس ها در ماشین لباسشویی، به الیاف آن ها آسیب نمی رسد و همچنین لباس ها پاکیزه تر می شوند.
  • این شش مرحله شامل فیلتراسیون، پیچاندن، آبکشی پله‌ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن می‌باشد که نتیجه این الگوی شست‌و شو، صدمه کمتر به الیاف لباس و بهبود عملکرد ماشین لباسشویی می‌باشد.
  • ماشین های لباسشویی بکو بسیار با دوام هستند؛ زیرا در ساخت آن ها از قطعات با کیفیت استفاده شده است.
ماشین های لباسشویی بکو بسیار با دوام هستند؛ زیرا در ساخت آن ها از قطعات با کیفیت استفاده شده است. این برند مهم ترین شاخصه ی لوازم خانگی برقی یعنی کم مصرف کردن آب و برق را دارا است. این برنامه لباس ها را با سرعت زیاد و در زمان کم شستشو می دهد. این برنامه باعث می شود علاوه بر صرفه جویی در زمان شما، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی شود.

برای مطلع شدن از شرایط کامل فروش اقساطی در سل با کارشناسان فروش تماس بگیرید. سلام ماشین لباس شویی من لمسی lg لباسهارو شستم ولی آب منزل قطع شده لباسها خشک نشدن کدوم دکمه رالمس کنم تافقط خشک کن کارکنه ولباسها خشک بشه ممنونم ازلطف شما. ال‌جی با الهام از شست‌وشوی دستی و استفاده از فناوری اینورتر دایرکت درایو خود موفق به ابداع فناوری 6 حرکت شست‌وشو همانند شست‌وشو با دست شده است.

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل 1252با ظرفیت 7 کیلوگرم

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida