لیست قیمت ماشین لباس‌‌شویی، ۱۹ بهمن ترب | sonymag

شما می‌توانید محصولات لباسشویی پاکشوما را با قیمت ارزان، به صورت مستقیم و تحویل و ارسال فوری از فروشگاه بهار خریداری کنید. فروشگاه بهار طبق وظیفه خود محصولات پاکشوما را به صورت مستقیم تهیه کرده و به دست مصرف کننده نهایی می‌رساند. قیمت لباسشویی پاکشوما در این صفحه به صورت روزانه آپدیت می‌شود. خرید مجله خبری محصولات سونی با این فناوری باعث می شود که لباس ها سالم بمانند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFB – 96418 WT ظرفیت 9 کیلوگرم ا Pakshoma TFB – 96418 WT Washing Machine 9Kg

این ماشین لباسشویی در سه عمق تعبیه شده که شامل 550، 530، 450 است و شما می توانید بر اساس فضای خانه و آشپزخانه ی خود، دستگاهی با عمق مناسب انتخاب کنید. علاوه بر این ها ماشین لباسشویی سامسونگ انرژی کمی را مصرف می کند که مزیتی فوق العاده برای یک دستگاه لوازم خانگی محسوب می شود. با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید تعداد زیادی لباس را در دمایی حدود 15 درجه سانتیگراد بشویید. این شیوه ی شستشو انرژی کمتری نسبت به شستشو در دمای بالا و آب گرم مصرف می کند. خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۸ که هم از نظر زیبایی ظاهری بسیار مدرن‌تر است و هم از نظر تکنولوژی امکانات پیشرفته‌تری دارد بهترین انتخاب است.

لباسشويی کندی مدل CSV-1172DQ1 ظرفیت 7 کيلويی

هم‌اكنون برفاب با توليد انواع كولرهای آبی، آبگرمكن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، يخچال و فريزر، فریزر صندوقی، ماشين لباس‌شويی دوقلو و اجاق گاز رومیزی، سبد لوازم خانگی خود را كامل‌تر كرده است. لباسشویی پاکشوما با افتخار ساخت ایران است و در طول سالهای بسیار طولانی توانسته کیفیت خود را به خریداران اثبات نماید و جزو برندهای محبوب و باکیفیت ایرانی باشد. برای اینکه بدانید موتور لباسشویی پاکشوما از چه نوعی است به فروشگاه بهار ماجعه کنید.

  • برای خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۴ باید توجه داشت که این مدل از نظر ساختار تفاوت زیادی با سری ۲ ندارد.
  • کوسن‌های دکوراتیو با طرح‌های کلاسیک ایرانی، مدرن و اروپایی، هنری و خلاقانه به همراه کوسن‌های فانتزی و کودکانه در این بخش از فروشگاه در دسترس شماست.
  • اگر دستگاهتون نیاز به تعمیر داره می تونید با کاراباما تماس بگیرید و درخواست اعزام حرفه ای ترین متخصصان در زمینه تعمیر دستگاهتون رو ثبت کنید.
  • علاوه بر این ها، این ماشین لباسشویی بسیار کم سر و صدا است و تا سال ها گارانتی دارد.

میزان سردی و گرمی آب را کنترل نمایید و حتی سرعت خشک کردن آن را هم مشخص کنید و ده ها امکانات دیگر که باید در زمان خرید به آن ها توجه کنید. قطعا هرچه امکانات و ویژگی­های آن بیشتر باشد راحتی و آسایش شما هم بیشتر خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد پاکشوما برای محصولات خود از انواع مختلفی از موتور استفاده می‌کند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-84401 ظرفیت 8 کیلوگرم

کمپانی بوش به این دلیل تا این حد مشهور شده که محصولاتی که تولید می کند، کم مصرف هستند. برای خرید ماشین لباسشویی بوش سری ۴ باید توجه داشت که این مدل از نظر ساختار تفاوت زیادی با سری ۲ ندارد. در این سری، از جدیدترین نسل موتور شرکت بوش استفاده شده است که مزایایی مانند مصرف انرژی پایین، میزان صدا و لرزش کمتر و طول عمر بیشتر دارد. این مدل نیز برچسب کاهش مصرف انرژی دارد و در رنگ‌های سفید تولید می‌شود و کد آن WAK است. برای خرید ماشین لباسشویی بوش می‌توانید به‌راحتی درباره ی انواع آن تحقیق کرده خرید کنید.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida