لباسشویی پاکشوما؛ لیست روزانه قیمت ماشین لباسشویی پاکشوما | sonymag

لوازمی با برندهای خارجی به دلیل هزینه‌های گمرک و واردات و همچنین انتقال به سایر استان‌های کشور از قیمت بالایی برخوردارند. بهترین گزینه برای خرید ماشین لباسشویی این لوازم شهرهای مرزی مانند بانه است. شهرهایی از این قبیل منبع و مرکز کالا محسوب شده و هزینه‌های ذکرشده به مبلغ واقعی محصول اضافه نمی‌شود. بنابراین خرید ماشین لباسشویی در این شهر بسیار ارزان‌تر از سایر استان‌ها می‌باشد. سلام،با عرض پوزش دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی مدل w961436tc را میخواهم، ممنون و سپاسگذارم. شرکت پاکشوما برای خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت ظرفیت‌های مختلف را در نظر گرفته تا با توجه به بودجه و قدرت مالی خود، اقدام به خرید ماشین لباسشویی پاکشوما کنند.

  • با افزودن آیتم‌ها به لیست علاقه‌مندی‌ها، می‌توانید موقع بازگشت به LG.com آنها را به‌آسانی پیدا کنید.
  • همچنین مخزن شوینده Auto Dispenser، به‌طور خودکار و به مقدار لازم، مواد پاک‌کننده و نرم‌کننده را در فرایند شستشو وارد می‌سازد و دیگر نیازی به پر کردن مخزن مواد شوینده برای هر بار شستشو نیست.
  • ذکر این نکته پاکشوما با تولیدات محصولاتی با انرژی بهینه و کم تواسنته نظر مخاطبان را دوباره جلب کند.
  • فروشگاه اینترنتی خانه سام یک فروشگاه مجازی برای عرضه ملزومات خانه است.
  • در برخی مدل های پاکشوما از دکمه های مکانیکی و پنل ال ای دی و در برخی دیگر از به جای دکمه مکانیکی از صفحه تمام لمسی LED جهت کنترل و نمایش تنظیمات و بهبود کارکرد محصول استفاده شده است.
  • افرادی که دنبال خرید جهیزیه هستند، قیمت تلویزیون و قیمت یخچال ساید بای ساید برای آنها اهمیت زیادی دارد.

البته به تازگی در برخی از مدل های جدید لباسشویی ال جی، قابلیت توقف در اواسط کار و اضافه و کم کردن لباس‌های داخل دستگاه نیز افزوده شده است. ماشین لباسشویی ال‌جی با بازده‌ بالا و موتور قدرتمند خود همگام با مصرف بهینه انرژی به خوبی پاسخگوی نیازهای شما هستند. قابلیت‌های پیشرفته ماشین لباسشویی‌ها و فناوری‌های بکار رفته در آنها، از جمله سیستم گردش مستقیم موتور را بررسی نمایید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در ماشین لباسشویی‌های هوشمند، برنامه شستشوی هوشمند یا Auto Optimal Wash است. با فعال شدن برنامه «بهترین شستشوی اتوماتیک»، ابتدا چهار حسگر، اطلاعات مربوط به البسه موجود در ماشین، شامل اندازه، میزان چرک و آلودگی، مقدار آب و مواد پاک‌کننده لازم را ارزیابی می‌کند. سپس بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده، مناسب‌ترین برنامه شستشو شامل دما، میزان آب، زمان، تعداد آبکشی و سرعت گردش به‌طور خودکار تعیین می‌شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ا Pakshoma TFU-63100 Washing Machine 6Kg

تصاویر این مطلب رو به دقت نگاه کنید تا ببینید لباسشویی شما شبیه به کدوم مدله و بعد نحوه باز کردن قفل رو به کمک اون دکمه ها بخونید. یا به دفترچه راهنما مراجعه کنید تا نحوه باز کردن قفل لباسشویی رو پیدا کنید. برای پاکیزگی بیشتر در حالت آبکشی، استفاده از مجله خبری محصولات سونی گزینه شستشوی بهداشتی یا Medic Rinse توصیه می‌شود. قفل کودک، تمامی دکمه‌های دستگاه به جز دکمه روشن/ خاموش را از کار می‌اندازد. حتی با خاموش شدن دستگاه و روشن شدن مجدد آن، قابلیت قفل کودک فعال است و تا غیر فعال نکردن آن به این حالت باقی خواهد ماند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100 ظرفیت 6 کیلوگرم

این کار روش آسانی است برای دنبال کردن چیزهای ویژه‌ای که مجذوبتان کرده است یا ذخیره کردن ایده‌هایی برای هدیه دادن به دوستان و خانواده. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. این مجموعه از سال ۱۳۸۸ آغاز به کار کرده است و همکنون ۴ سال از آغاز فعالیت فاز اینترنتی آن می‌گذرد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت، محتوا و تصاویر آن به فروشگاه خانه سام اختصاص دارد.

ماشین لباسشویی الجی،،SWM-94536 ظرفیت 9 کیلوگرم

اگر به دنبال بهترین قیمت لباسشویی ایرانی و خارجی هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است. ماشین لباسشویی‌های تولید شده از لحاظ نوع در سه دسته کلی قرار می‌گیرند و شما به راحتی در فروشگاه اینترنتی سل به انواع و اقسام مدل‌های ماشین لباسشویی دسترسی داشته و می‌توانید محصول دلخواه خود را یافته و خریداری کنید. برنامه شستشوی سریع یا Turbo Wash از تنظیمات اضافی این مدل لباسشویی‌های ال جی بوده که مشابه با برنامه Intensive 60 در مدل‌های دیگر است و البسه را در کمتر از یک ساعت می‌شوید.

http://arya-seo.ir

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida