قیمت و خرید ماشین لباسشویی طوفان کالا | sonymag

در صورتی که کلید چرخش یا Spin پس از چندبار فشار دادن روی حالت Rinse Hold قرار بگیرد، لباس‌ها پس از آبکشی بدون ورود به مرحله خشک کردن، در آب غوطه ور می‌مانند. در صورتی که ماکزیمم حد البسه در سیکل خشک کن رعایت شده باشد، می‌توان به صورت پشت سر هم (شستشو+خشک کن) از دستگاه استفاده کرد. با استفاده از این کلیدها، می‌توانید تنظیمات دلخواه را پس از انتخاب برنامه اصلی شستشو اعمال کنید. برنامه‌های مختلف بر اساس نوع لباس‌ها وجود دارند که به کمک ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند. برای ارتباط با شرکت ال‌جی و یا دیگر شرکت‌های وابسته به ال‌جی لطفا کلیک کنید.

http://arya-seo.ir

با سلام، برای خرید اقساطی لباسشویی سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان با شما تماس گرفته و شما را راهنمایی کنند. دوست عزیز همانطور که اشاره کردیم، فعال نمودن قابلیت های مختلف مثل آبکشی اضافی و غیره زمان شستشو را افزایش می دهد. لذا با تغییر این گزینه ها بررسی کنید که آیا زمان شستشو کم می شود یا نه. در غیر این صورت احتمال وجود ایراد در برد لباسشویی هست که باید بررسی شود.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-82227 ظرفیت 8 کیلوگرم ا Snowa SWM-82227 Washing Machine 8 Kg

ماندن مواد شوینده در الیاف پارچه ی لباس به دلیل شیمیایی بودن آن برای پوست نوزادان و همچنین کسانی که ناراحتی پوستی و یا پوست های حساس دارند مضر است و باعث آلرژی پوستی می شود. خرید مجله خبری محصولات سونی دارای این فناوری آبکشی را دو برابر کرده و باعث حذف هرچه بیشتر مواد شوینده از لا به لای آن می شود. همچنین این فناوری باعث پایش مداوم دمای آب و همچنین مقابله با انواع مواد آلرژی زا می شود که همگی از سلامت پوست نوزادان حفاظت می کنند. این روزها خرید لوازم‌خانگی برقی به‌خصوص خرید ماشین لباسشویی برای بیشتر خانواده‌ها دشوار شده است.

انواع ماشین لباسشویی در بازار

کوسن‌های دکوراتیو با طرح‌های کلاسیک ایرانی، مدرن و اروپایی، هنری و خلاقانه به همراه کوسن‌های فانتزی و کودکانه در این بخش از فروشگاه در دسترس شماست. خرید غیرحضوری کوسن‌های پرووال، پروشات، میلا، h&a و دری‌هوم در این بخش ممکن شده است. ماشین های لباسشویی جدید با متد های مدرن طراحی شده است و این امر باعث شده است که مصرف برق و انرژی در آنها بهینه شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-74401WT ظرفیت 7 کیلویی

Please leave this field emptyبا عضویت در خبرنامه‌ی ایمیلی خانه سام، پیش از دیگران از تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش مطلع شوید. سفارشاتی که از تاریخ 18 اسفند لغایت 13 فروردین ثبت شوند از 14 فروردین در تهران به مدت 3 روز کاری و شهرستان 7 روز کاری ارسال خواهند شد. این برند با شعار قهرمان تازه نفس همپای رقبای خارجی و داخلی خود بهترین­ها تولید می­کند و طراحی کاملا مدرن و امروزی دارد.

  • برنامه‌های مختلف بر اساس نوع لباس‌ها وجود دارند که به کمک ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند.
  • کمپانی بوش به این دلیل تا این حد مشهور شده که محصولاتی که تولید می کند، کم مصرف هستند.
  • معمولا اندازه و ابعاد لباسشویی­ها به صورت استاندارد و مشخص است.
  • با خرید ماشین لباسشویی سامسونگ از پارچه های ظریف مراقبت می کنید؛ زیرا این دستگاه یک طراحی منحصر به فرد دارد که شامل سوراخ های کوچکی برای خارج شدن آب است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida