خرید و قیمت ماشین لباسشویی ایرانی خارجی برندهای معتبر 19 بهمن | sonymag

اگر برای خرید محصولی دچار تردید شدید، این سایت با مشاوره ی آنلاین تصمیم گیری شما را راحت تر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید مجله خبری محصولات سونی می توانید به آدرس dogekala.com مراجعه کنید. برند بوش یکی از برترین و بهترین برند های تولید لوازم خانگی است و محصولات آن همیشه مورد پسند عموم مرد جهان، حتی سخت پسندان بوده است. یکی از دلایل میزان بالای خرید ماشین لباسشویی بوش و محبوبیت زیاد آن، این است که برند بوش تا کنون رکورد های زیادی در مصرف انرژی داشته است. بدون شک کم مصرف بودن لوازم برقی در همه ی جای دنیا، امتیاز ویژه ای را نزد مصرف کنندگان آن به ارمغان می آورد.

http://arya-seo.ir

موتورهای BLDC به دلیل حذف جاروبک یا زغال موتور مانع از جرقه زدن موتور می‌گردند. وجود این زغال در موتورهای DC معمولی سبب مستهلک شدن و کاهش عمر موتور می‌گردد. ماشین لباسشویی شارپ با استفاده از موتور BLDC (اینورتر پیشرفته) کیفیت شستشو را تا حد بسیار زیادی بالا برده و از طرفی از انرژی کمی هم استفاده می‌کند. امروزه مدل‌های گوناگونی از ماشین لباسشویی در بازار موجود است لذا اگر به دنبال انتخاب و خرید ماشین لباسشویی مناسب و متناسب با نوع نیازتان هستید باید با انواع ماشین لباسشویی آشنا شوید. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان به توضیح درباره انواع ماشین لباسشویی موجود در بازار و نوع موتورهای به کار رفته در این محصولات پرداخته‌ایم.

ماشین لباسشویی دوقلوی پاکشوما (9.6 کیلویی) PWT-9654 AJ

اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید میتوانید ماشین لباسشویی های بالای 10 کیلوگرم و اگر جزو خانواده های کم جمعیت هستید میتوانید لباسشویی هایی که ظرفیت دیگ آنها 7 کیلوگرم هست را بردارید. بیشتر ماشین های لباسشویی دارای چندین برنامه شستشو هستند که با استفاده از آنها میتوانید تعیین کنید نحوه شستن لباس ها به چه صورتی باشد. برای دریافت لیست قیمت ماشین لباسشویی ال جی، سامسونگ، بوش و سایر برند ها و راهنمای خرید ماشین لباسشویی میتوانید با مشاورین دبی کوچولو تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM84 ظرفیت 8 کیلوگرم

فروشگاه بهار، محصولات خانگی خود را به صورت اینترنتی عرضه می کند و به خاطر حذف واسطه­ها و فروش مستقیم قیمت مناسب تری خواهد داشت که می توانید از این فرصت استفاده کنید و با قیمت ارزان بهترین لباسشویی را تهیه کنید. بکو یک برند ترکیه‌ای است و یکی از بهترین تولیدات آن ماشین لباسشویی است. ماشین های لباسشویی بکو دارای فناوری های جدید و کاربردی بسیاری هستند و همچنین تعداد زیادی برنامه های شستشوی متنوع و مفید دارند که باعث رضایت تمامی خریداران این برند شده است.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی ال جی مدل F4J6VYP2W / F4J6VYP2S ا LG washing machines J6 / F4J6 9KG

شستشوی دیگ، برنامه ویژه‌ای است که به کمک آن داخل دیگ لباسشویی را تمیز می‌کنید. در این برنامه به کمک میزان بیشتری از آب با دمای بالا و در سرعت چرخش بالا، تمامی نقاط داخلی دیگ لباسشویی تمیز می‌شوند. برای شروع سیکل شستشو یا توقف موقت آن از دکمه Start/ Pause استفاده می‌شود.

  • علاوه بر این ها ماشین لباسشویی سامسونگ انرژی کمی را مصرف می کند که مزیتی فوق العاده برای یک دستگاه لوازم خانگی محسوب می شود.
  • حیدری و دیگران، «تعمیر و سرویس لباس‌شویی (سطلی – دومخزنه – اتوماتیک)»، تکنولوژی و کارگاه تعمیر لوازم خانگی.
  • و اگر لطف کنید علاوه بر پاسخ دو سوال بالا هر کدوم از گزینه هارو ی توضیح مختصر بدید ک هر گزینه برای چ لباسی مناسب است.
  • در صورتی که ماکزیمم حد البسه در سیکل خشک کن رعایت شده باشد، می‌توان به صورت پشت سر هم (شستشو+خشک کن) از دستگاه استفاده کرد.
  • البته باید در نظر داشته باشید که باید از وسایل اصل برند بوش خرید استفاده کنید.
  • حتی با خاموش شدن دستگاه و روشن شدن مجدد آن، قابلیت قفل کودک فعال است و تا غیر فعال نکردن آن به این حالت باقی خواهد ماند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida