پورتال گروه سونی – 2014 BRAVIA® – مفهوم طراحی تلویزیون | داستان ها


بازتعریف
ارزش تلویزیون ها

طراحی یکپارچه و حس کوارتز
منجر به طراحی جدید BRAVIA® شده است
موضوع: هندسه محض
این رویکرد به تعریف مجدد ارزش کمک کرده است
یک تلویزیون به اتاق می آورد
و الهام بخش طراحی جدید

مفهوم


〈 2014 BRAVIA 〉


اشکال تقطیر شده
به خلوص هندسی

یک تجربه تماشای شگفت انگیز براویا – این هدف در ابتدا الهام بخش طراحی یکپارچه در سال 2010 بود، زمانی که مجموعه ها شروع به شبیه شدن به یک تخته سنگ بسیار ساده کردند. Sense of Quartz در سال 2013 به ما الهام داد تا عمیق‌تر کاوش کنیم و زیبایی طبیعی آنچه که تلویزیون‌ها از آن ساخته شده‌اند را از طریق سطوح کریستالی و تراشه‌دار به نمایش بگذاریم.

امسال داشتن BRAVIA رضایت بخش تر از همیشه است. این خط اکنون این موضوعات طراحی را با هم ترکیب کرده و بر روی آنها می‌افزاید تا مواد، کارکردها و عناصر معنادار را با تأثیر بیشتر، از طریق حداقل‌ترین فرم‌های قابل تصور، ارائه دهد. در اشکال هندسی آنها نوعی خلوص وجود دارد – مستطیل، دایره و مثلث. مستطیل ها صفحه نمایش هایی را با کیفیت تصویر چشمگیر به یاد می آورند. دایره ها نماد صدایی هستند که از بلندگوهای گرد بیرون می آیند. و مثلث ها یک پشتیبانی حداقل و در عین حال پایدار برای صفحه نمایش های بزرگ ایجاد می کنند. در اینجا، ما به موضوع طراحی جدید خود رسیده بودیم: هندسه خالص.



کمال در خانه شما

محل شروع ما برای کشف طرح هندسه خالص اتاق نشیمن بود. در نظر بگیرید که چه اشکالی در خانه به خوبی می آیند، و ممکن است شبح های هندسی کاربردی را تصور کنید. برای مثال سقف های شیروانی مثلثی، درها و میزهای مستطیلی مسطح، و چراغ ها و دستگیره های گرد. مطمئناً یک تلویزیون طراحی شده با این خلوص هندسی در یک اتاق نشیمن کاملاً طبیعی به نظر می رسد. مجموعه های جدید براویا از این اشکال هندسی تشکیل شده اند و در اینجا کاملاً به نظر می رسند.



عناصر طراحی درست است
به مفهوم

سه عنصر طراحی مطابق با این مفهوم، ارزش BRAVIA را به وضوح بیشتر می کند. برش‌های تمیز و لبه‌های برش، مواد و شبح‌های هندسی را برجسته می‌کنند. پایه های پایه دار پشتیبانی پایداری را برای صفحه نمایش های بزرگ با تنها چهار نقطه تماس با سطح زیرین فراهم می کنند. و درخششی از هسته هوشمند شناور از نوار شیشه‌ای شفاف زیر صفحه‌نمایش بیرون می‌آید. به این ترتیب، تمام جزئیات در اشکال، مواد و نور برای ارائه تجربه برتری که براویا به آن شناخته شده است، اصلاح شده است.

سطح مقطع لبه دار

لبه‌های تمیز که بر مواد و شبح‌های هندسی تأکید می‌کنند

پایه پایه

پایداری کافی از حداقل نقاط تماس

هسته هوشمند شناور

درخشش هوای میانی که نشان دهنده پاسخ به عملیات است




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/works/products/bravia/01.html

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida