ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد چگونگی جذب حس منحصر به فرد ارزش براویا کردیم، علیرغم کار بر روی طرحی که به حاشیههای کوچکتر و کمتر برجسته و پایههای ایستاده علاقه داشت. یکی از راه ها از طریق عملیات سطحی بود. با دادن براقی براق و خط موی ظریف به پایه فلزی، ما موفق شدیم بر زیبایی عنصر پشتیبانی – صرف نظر از اینکه چقدر باریک و جمع و جور بود – تاکید کنیم، بدون اینکه آن را به طرز چشمگیری براق کنیم.
یوکوتا، مدیر ارشد هنری
تلویزیون LCD 8Kفوق العاده دادن
مشاهده
تجربیات
اتاقی برای درخشش
بخش بزرگی از تمرکز بر تجربیات همهجانبه ناشی از عزم تیم توسعه برای دادن حس واقعی جادوی فرهنگ بصری به کاربران است. برای ترجمه این دید به شکلی واقعی و ارتباطی، ما موتیف های ارتباطی با تصاویر طنین انداز را انتخاب کردیم که عملکرد براویا را در جلو و مرکز قرار می دهد: لحظات قدرتمند زیبایی طبیعی که می توانند مردم را در نگاه اول شگفت زده کنند.
ساختن ایده های ما بر روی “مفهوم دروازه حسی»، ما تصاویر ارتباطی خود را حول عناصری از دنیای طبیعی ایجاد کردیم که به نظر میرسد مردم را فراتر میبرد – نقوشی مانند غارهای یخی و درههای افسونکننده – تا حس مقیاس را به تصویر بکشیم و عناصر غوطهوری، ظرافتها و عمق را برجسته کنیم. برای عملکرد براویا ضروری است. همه این عناصر در محتوای ویدئویی تبلیغاتی برای نمایشهای درون فروشگاهی گرد هم آمدهاند، که خریداران بالقوه را به محض برخورد اولیه با محصول، به تجربه مشاهده میکشاند. با یکسان سازی رویکرد بصری در هر نقطه تماس، چه وب سایت یا یک نمایشگر در فروشگاه، طراحی ارتباطی یک تجربه کاربری ثابت از مرحله ارزیابی محصول تا خرید نهایی را شکل می دهد.
بیان خودمان از طریق BRAVIA
تسوجی، طراح
مجموعه BRAVIA 2020 بینندگان را به تجربههای همه جانبه میفرستد و اعماق شگفتیها را از طریق واقعیت بینظیر صدا از تصویر بررسی میکند.
سونی دیزاین با حرکت رو به جلو به دنبال ایدهآلهایی است که تلویزیون میتواند باشد: پلتفرمی برای آن
تجارب بصری تکان دهنده، الهام بخش، امکانات بی حد و حصر.
مجموعه BRAVIA دارای میراث ارائه تجربیات بصری شگفت انگیز با در نظر گرفتن محیط زندگی است. با هدف تجسم الف “Slice of Living» که فلسفه طراحی راهنمای این سری را شکل داد، دستگاه های براویا عناصری از فضاهای زندگی را به امید ایجاد هماهنگی با تنظیمات داخلی ترکیب کرده اند. در جستجوی راههایی برای دستیابی به این ایدهآل، تیم توسعه در نهایت محصولاتی را تولید کرد که تصویر و صدا را در یک صفحه ادغام میکرد: سری A1 تلویزیونهای OLED 4K، گواهی بر قدرت واقعگرایی و سادگی. از آن زمان به بعد، سونی تجربه واقعیت صدا از تصویر را در مجموعهای از مدلهای دیگر در چشمانداز محصول ایجاد کرد.