فضای نگاتیو ایده آل برای کادربندی هر نوع محصول صوتی چیست؟ سه جفت مفهوم تفکر ما را هدایت می کرد. اشکالی که از این فرآیند فشرده سازی پدید می آیند، ساده و نمادین خواهند بود. محصولات صوتی نیز به طرز مطمئنی محکم و بادوام به نظر می رسند. و پرداختها و بافتهای ریز با بهنظر رسیدن دقیق و انتقال حس چگالی بالا، موسیقی با وضوح بالا را به یاد میآورند.
در نظر گرفتن آنچه که یک تجربه گوش دادن با وضوح بالا و ممتاز را ممکن میسازد، ما را به تحسین اینکه چگونه چیزها در حالت فشرده و متراکم هستند، تحسین کرد. تصور کنید که همه عناصر یک محصول صوتی را به یک جرم منفرد و جامد فشرده کنید – فشرده سازی آنها تا زمانی که مواد با هم ذوب شوند، و آنچه که به طور طبیعی باقی می ماند چیزی است که بسیار ضروری است. به ناچار، این روند فضای منفی ایجاد شده را با حفظ این ویژگی های ضروری آشکار می کند. در همین راستا، ما تصمیم گرفتیم روی طراحی این فضای به دست آمده تمرکز کنیم، که بر آنچه که صدای ممتاز را برجسته می کند، تأکید می کند.
طراحی صوتی ممتاز جدید از سونی
مخاطبان بیشتری را دعوت می کند
برای لذت بردن از گوش دادن راحت تر با وضوح بالا.
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/works/products/negative_space/
مردم در طراحی صوتی برتر به دنبال چه چیزی هستند؟ از طریق تحقیق و کارگاههای آموزشی در توکیو و لندن از متخصصان صدا و علاقهمندان به صدا پرسیدیم. بازنگری در زیباییشناسی ادیوفیل به ما یادآوری کرد که چقدر مهم است که شنوندگان را در مورد عالی بودن صدا اطمینان دهیم، پایه فنی آن را نشان دهیم و وضوح بالا را از طریق ظاهر محصول و مواد پیشنهاد کنیم. به جای اینکه باریک، سبک و آینده نگر به نظر برسند، طراحی محصول برتری که ما به دنبال آن بودیم، با محکم و قابل توجه بودن، اعتماد به نفس را القا می کند.