هاسگاوا: طراحان قلب خود را برای هر محصول در نمایشگاه در نمایشگاه یا در عکس ریخته اند. من از بازدیدکنندگان دعوت میکنم تا ببینند Sony Design در طول سالها چگونه تکامل یافته است.
1394.4.29 – 2015.6.14 *این نمایشگاه به پایان رسید.
Sony Building 8F OPUS
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/event/makingmodern_opus/report.html
سکی: توماس، میتوانید درباره محصولی که انتخاب کردید به ما بگویید؟
هاسگاوا: محصولی که انتخاب کردم ICF-5800 Skysensor نام دارد که پدرم برای من خرید. این سریال بود که تجربه جدید گوش دادن به پخش امواج کوتاه از ژاپن و سراسر جهان را معرفی کرد. طراحان باید به دقت فکر کرده باشند که چگونه می توانند پیچیدگی تجهیزات حرفه ای را برای کاربر عادی به ارمغان بیاورند. از همه لحاظ – از احساس رادیو گرفته تا قابلیت استفاده آن – به خوبی طراحی شده است.
ما همین تصور را از کتابچه راهنمای کاربر دریافت می کنیم که ابزار دقیق کابین خلبان را در جلو به تصویر می کشد. در اینجا نیز از ما دعوت شده است که از یک تجربه کاربری جدید لذت ببریم. این رویکرد در طراحی هنوز هم امروزه در سونی بسیار مورد توجه ما است، و هنگامی که نوع جدیدی از محصول را ایجاد می کنیم، همچنین بسیار مراقب هستیم تا یک تجربه کاربری جدید مناسب ترتیب دهیم.
به مناسبت انتشار Sony Design: MAKING MODERN، نمایشگاهی در ساختمان سونی در گینزا برگزار شد. یک گفتگوی قبل از رویداد در 28 آوریل برگزار شد. توماس لیکه، مدیر خلاق استودیوی طراحی OEO، و یاسوکو سکی، مدیر TRI+، به همراه رئیس Sony Design Yutaka Hasegawa برای بحث در مورد روح طراحی سونی و جذابیت پایدار محصولات سونی، شرکت کردند. که به عنوان میزبان خدمت می کرد. نکات برجسته در زیر ارائه شده است.