1. تیم در ایجاد شکل اولیه گوش بند، تجسمی از صدایی که در گوش کاربر جاری میشود، نه تنها بر قابلیت پوشیدن تمرکز کرد، بلکه بر جلوگیری از نشت صدا و یافتن زاویه بهینه بلندگو نیز تمرکز کرد. 2. آزمایشات میدانی تیم یکی از بزرگترین موانع محصول را نشان داد: اطمینان از پوشیدن بهینه. با توسعه بیش از 100 نمونه اولیه مختلف، این تیم – هرگز در بازگشت مستقیم به تابلوی نقاشی تردید نداشت – به سرعت طرحی را ارائه کرد که همه آنها احساس خوبی نسبت به آن داشتند. 3. با ترکیب انواع سیلیکون با سطوح سختی مختلف و اعمال یک درمان سطحی خاص، این تیم طرحی را ایجاد کردند که هم راحتی را به حداکثر می رساند و هم بافتی نرم و آرام را ارائه می کرد.
پورتال گروه سونی – earcuffs صدای آمبی | داستان ها

آزمایشات میدانی تیم یکی از بزرگترین موانع محصول را نشان داد: اطمینان از پوشیدن بهینه. با توسعه بیش از 100 نمونه اولیه مختلف، این تیم – هرگز در بازگشت مستقیم به تابلوی نقاشی تردید نداشت – به سرعت طرحی را ارائه کرد که همه آنها احساس خوبی نسبت به آن داشتند.
برای همراستایی بیشتر گوشبندها با شیوههای زندگی مختلف کاربران، تیم یک ترکیب رنگی متنوع ایجاد کرد.
تغییرات عبارتند از “Toypu Brown” (الهام گرفته از ظاهر شایان ستایش پودل اسباب بازی)، “Stamp Orange” (به تصویر کشیدن رنگ متمایز یک تمبر عکس)،
“پاپ اسکای” (طراحی شده برای شبیه به آسمان آبی متحرک) و “آسفالت سیاه” (که حال و هوای سخت و هوشمندانه ای به خیابان می دهد).