پورتال گروه سونی – Perspectives vol.7 – Marcy Wu، Tony Wang x Raye Fukuda | داستان ها

مجموعه Perspectives طراحان سونی را در زمینه‌های گوناگون دنبال می‌کند، جایی که آنها بینش‌های جدیدی را از متخصصان و کهنه‌کاران با تجربه با ایده‌های گسترده و انرژی‌های خلاقانه هیجان‌انگیز به‌دست می‌آورند.


در حال کشف مجدد
جذابیت “آنالوگ”.

ویرایش و چیدمان توسط تحریریه AXIS

خواندن تجربیات خارق العاده

راه اندازی تابلوهای دیجیتال در میز جلو یکی دیگر از توکیو


لابی پر از قفسه‌هایی است که 5500 عنوان کتاب را در خود جای داده است. اتاق‌های مهمان دارای کاناپه‌های بزرگ هستند که مکان‌های مناسبی برای دراز کشیدن یا جمع شدن با کتاب هستند. این وان‌ها حتی سینی‌هایی دارند که میهمانان می‌توانند از آن برای نگه داشتن کتاب‌های خود استفاده کنند، اگر در حال مطالعه‌ی آرام در حمام باشند. در همین حال، روی هر میز، یک جعبه کوچک حاوی مداد، پاک کن و موارد دیگر، و روی هر میز قهوه یک سبدی میوه قرار دارد. وقتی وارد یک اتاق مجلل هتل می شوید، وارد یک آغوش گرم از شیوه زندگی «آنالوگ» می شوید: خواندن کتاب روی کاغذ واقعی، قرار دادن یک مداد واقعی روی صفحه، قدردانی از یک محیط ساده و آرامش بخش.


متن از جونیا هیروکاوا




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives07/index.html

با ایجاد یک پیشنهاد دیگر توکیو بر اساس آن، شروع کردیم به صحبت در مورد انواع مختلف تجربیاتی که می‌توانیم در فضای فیزیکی محدود یک هتل ایجاد کنیم. هنگامی که ما ایده ای از رویکرد خود داشتیم، بحث به سخت افزاری تبدیل شد که برای امکان پذیر ساختن آن تجربیات به آن نیاز داریم. ما در نهایت به راه اندازی تابلوهای دیجیتال در میز جلوی هتل پرداختیم، سیستمی که اطلاعات را به روشی جدید به مهمانان ارائه می دهد.


رای فوکودا
مدیر طراحی، استودیو 3
مرکز خلاقیت سونی

مرسی وو
رئیس
شرکت eslite

چیزی که من در زمان حضورم در eslite به دست آوردم، درک عمیق‌تر دو نکته کلیدی بود: اول از همه، توسعه یک طراحی مطابق با مفهوم، تجهیزات، ارزش مشتری و خدمات به عنوان یک کل چقدر مهم است. و چقدر سخت است که ارزش را به صورت مستمر حفظ کنیم. برای مثال، پروژه Hidden Senses برای یک/دیگر توکیو به به روز رسانی محتوا و نگهداری نیاز دارد. در هتل اسلیت، آن‌ها با همین چیزها سر و کار دارند. ما هنوز در حال بررسی توسعه در سمت خدمات هستیم. مرسی وو می‌گوید این کار در حال پیشرفت است. فرآیند تکمیل بعد خدمات به دریافت بازخورد از مشتریان، جمع‌آوری اطلاعات از کارمندان و پاسخگویی بر این اساس بستگی دارد.

چرخاندن تاس باعث تغییر عکس روی نمایشگر می شود

ثبات طرح:
همسو کردن طراحی سرویس با داستان

از دیدگاه من در طراحی راه حل و طراحی خدمات، راه های زیادی را می بینم که طراحان می توانند از تفکر انعطاف پذیر و خارج از چارچوب برای برآوردن نیازهای معنادار استفاده کنند. گذراندن وقت در هتل مجلل ایده‌های زیادی به من داد: آنها می‌توانستند اتاق‌ها را با رمان‌های طولانی‌تر تجهیز کنند تا به مسافران جت‌لگ کمک کنند در شب‌های بی‌خوابی خود را مشغول کنند، نمایشگاه‌های کتاب و سایر رویدادهای مطالعه محور برگزار کنند، یا از عناصر دیجیتال برای غنی‌تر کردن میز جلو استفاده کنند. فضا. امکانات در همه جا وجود داشت – و هیجان انگیز. ذهن پشت هتل مجلل در موقعیت عالی برای ارائه ارزش تجربه در سطحی منحصر به فرد و ناملموس است. آنها مطالعه را به قلب یک تجارت پر رونق تبدیل کرده اند. این دیدگاه بنیانگذار هنوز در حال شکوفایی است و به این دلیل است که نیازهای مکان را برآورده می کند. بر این اساس، هتل مجلل قطعاً فرصتی برای شکل دادن به یک تجربه مهمان متمایز بر اساس آن روح دارد.

رایه فوکودا، طراح شرکت سونی، برای مصاحبه با مرسی وو، رئیس شرکت eslite و تونی وانگ، مدیر کل هتل eslite از هتل eslite بازدید کرد. در ادامه بخوانید تا بدانید فوکودا از مکالمه خود با این دو رهبر چه آموخته است – و چه چیزهایی در مورد حفظ یک جریان ثابت از ارزش تجربه که منحصر به محیط است، کشف کرده است.




توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida