خود شیندو نیز یک خالق است، و گفتگوی ما به ایده های مختلف ما در مورد چگونگی تشکیل یک سازمان خلاق اشاره کرد. من شنیده ام که آمانا مکانیسم های ارتباطی داخلی برای انتشار اطلاعات در مورد پرسنل و کارهای انجام شده در گروه دارد. آنها اطلاعاتی را در سراسر شرکت خود در مورد اینکه چه کسی چه نوع پروژه ای را مدیریت کرده است و در چه نوع تیمی کار می کند به اشتراک می گذارد. آنها همچنین پایگاه داده ای از 17900 خالق خارج از شرکت خود دارند که در تیم سازی و تطبیق پروژه برای تقریباً 1000 کارمند داخلی خود استفاده می کنند.
یوتاکا هاسگاوا
معاون
رئیس مرکز خلاقیت
شرکت سونی