این روزها، این یک موقعیت بسیار نادر است که چیزی کاملاً جدید ظاهر می شود – اما این باعث نمی شود که آقای Miyamae این چالش را نپذیرد. او فقط بر خلق چیزهایی که به خاطر خودشان منحصر به فرد هستند تمرکز نمی کند. او به دنبال تجدید نظر در سطح سطح نیست. او به پایداری تولید اهمیت میدهد، با فنآوریها درگیر میشود، این فرآیند را به سمت توسعه مواد پیش میبرد، و به دنبال مفاهیم بنیادی جدید برای ایجاد آنچه دنیای امروز نیاز دارد، میگردد. با شنیدن صحبت های او در مورد اینکه چگونه تمام وظایفی را که در دست دارد می پذیرد، متوجه شدم که با آن تعهد به خلاقیت در سطحی عمیق و قدرتمند آشنا شدم.

برخی از تولیدکنندگان لباس ممکن است اهداف خاصی را در هنگام رویارویی با محصولات جدید در ذهن داشته باشند. شاید آنها می خواهند لباس هایی بسازند که به اندازه های زیبا و جمع و جور جمع شوند تا در فضا صرفه جویی کنند. شاید آنها می خواهند محیط زیست را در اولویت قرار دهند و مجموعه ای از لباس های سازگار با محیط زیست را ارائه دهند. با این حال، برای آقای Miyamae، تنها یک ایدهآل ارزش فکر کردن دارد: ایجاد لباسهایی با تأثیر احساسی. لباسهایی که مردم بیصبرانه منتظر پوشیدن آنها در شهر هستند، لباسهایی با ظاهری که مردم را به صحبت وادار میکند و جرقههای ارتباطی را برمیانگیزد – چیزی که برای آقای میامایی مهم است این است که مردم چه احساسی نسبت به آنچه میپوشند دارند. با توجه به تجربه کاربری که پایه و اساس رویکرد آقای Miyamae است، طرحها ویژگیهایی مانند راحتی سفر و سازگاری با محیطزیست را بهعنوان امتداد آن دیدگاه مرکزی به خود میگیرند.
طراح ارتباطات تاکایوکی کیتاهارا
ما همین نوع رویکرد را در طراحی ارتباطات برای Triporous اتخاذ کردیم. محصولات و خدمات سونی تنها زمانی به منابع ارزش تبدیل می شوند که مردم واقعاً از آنها استفاده کنند. ارتباطات باید ریشه های خود را در دیدگاه کاربر قرار دهد و همیشه سناریوهای استفاده از زندگی واقعی را در ذهن داشته باشد.
بافندگی ذات در یک چشم انداز
در آنجا، کیتاهارا با Yoshiyuki Miyamae – یکی از اعضای برجسته تیم طراحی ISSEY MIYAKE از سال 2011 – ملاقات کرد تا یک
دیدگاه منحصر به فرد در مورد نوآوری های هیجان انگیز در دنیای تولید، که از اتحاد بین طراحی و فناوری به وجود آمده است.
آن برخورد اولیه جرقه یک گفتگوی مداوم را برانگیخت،
چیزی که به کیتاهارا کمک کرده تا دانش جدید و بینش ارزشمندی را توسعه دهد.
طراحان بیش از
فقط به ایده ها شکل دهید

تاکایوکی کیتاهارا
مدیر ارشد هنری
گروه طراحی ارتباطات
مرکز خلاقیت
شرکت سونی
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives09/index.html
من فکر میکنم که این دیدگاه برای من اجتنابناپذیر است، زیرا فرآیند خلقت فراتر از ساختن چیزها است – درست مانند شرکتها که مجبورند کارهای بیشتری از تولید و فروش محصولات خود انجام دهند، طراحان در حال انتقال به محیطی هستند که نیاز به فراتر رفتن از سادگی دارند. شکل دادن به ایده ها
همه چیز در مورد دیدن تصویر بزرگتر، سوالات عمیق تر است: چرا ما در وهله اول محصول را می سازیم، چه نوع داستانی را باید حول این مفهوم بسازیم، و چگونه باید با آن روایت ارتباط برقرار کنیم. طراحی در حال تبدیل شدن به یک قطعه حیاتی فزاینده برای روشن کردن ماهیت چیزها در نور جدید و فریبنده است.
همکاری برای یک ارزش جدید
Triporous™ سونی یک ماده کربن متخلخل طبیعی است که از پوسته برنج ساخته شده است