طرح زمینه جدید Immersive Edge لایههای جدیدی را به مجموعه BRAVIA برای دستیابی به تجربههای همهجانبه، که از واقعیت جذاب صدا از تصویر بیرون میآیند، به ارمغان میآورد. در حالی که طراحی ظاهر تلویزیونها را مشخص میکند، باید به مشتریان نیز برسد – برقراری ارتباط با شگفتی بینظیر BRAVIA چالش دیگری برای تیم طراحی است. برای طراحان BRAVIA، تمرکز بر ایجاد پیشبینی معطوف شد: ارائه مجموعهای ثابت از تصاویر روی صفحه به مشتریان بالقوه برای ارائه “نهایی در غوطه وری» در نقاط تماس از وب سایت رسمی گرفته تا ویترین های داخل فروشگاه.
Sony Group Portal – Immersive Edge – تم طراحی تلویزیون 2020 | داستان ها

ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد چگونگی جذب حس منحصر به فرد ارزش براویا کردیم، علیرغم کار بر روی طرحی که به حاشیههای کوچکتر و کمتر برجسته و پایههای ایستاده علاقه داشت. یکی از راه ها از طریق عملیات سطحی بود. با دادن براقی براق و خط موی ظریف به پایه فلزی، ما موفق شدیم بر زیبایی عنصر پشتیبانی – صرف نظر از اینکه چقدر باریک و جمع و جور بود – تاکید کنیم، بدون اینکه آن را به طرز چشمگیری براق کنیم.
کووا، مدیر طراحی