DESIGN VISION یک پروژه تحقیقاتی طراحی مستقل در حال انجام در بخش طراحی سونی، مرکز خلاقیت است. در میان دنیایی که به سرعت در حال تغییر است که توسط پیشرفت تکنولوژی به پیش میرود، این پروژه سؤالات مهمی را مطرح میکند: چگونه میتوانیم درباره نقش و مأموریت اجتماعی شرکت فکر کنیم؟ چگونه می توانیم آن را در مسیر جدیدی هدایت کنیم؟
تحقیقات طراحی با روش های تحقیق مرسوم مانند تحقیقات بازاریابی از بسیاری جهات متفاوت است. با DESIGN VISION، هدف این است که از نقطه نظر مرکز خلاق به عنوان یک سازمان داخلی استفاده کنید. برخلاف اکثر روشهای تحقیقاتی که بر شرایط بازار خارج از شرکت تمرکز میکنند، DESIGN VISION سیاستهای مدیریت سونی، جهتگیری تحقیق و توسعه، استراتژی کسبوکار، استراتژی برند و سایر سیاستهای داخلی را در تفسیر بینشهای خود میسنجید. این امر درک جامع تری از رابطه بین روندهای داخلی و خارجی را تسهیل می کند، که سپس می تواند به سمت ایجاد یک چشم انداز جدید هدایت شود.