اقلام فیزیکی موجود در فضا – از لباس تا دکور و
لوازم – همه برای غوطه ور کردن لایه ها در ظاهر و احساس فیلم به کار می روند.
پورتال گروه سونی – آموزش ROOKIE GHOSTBUSTERS | داستان ها
این فرآیند بسیار فراتر از محتوای بصری بود. از «تلههای ارواح» سنگین و مکانیکی و حس لامسه شلیک پرتوهای لیزر به اهداف ارواح گرفته تا قطعاتی که باید شروع به حرکت از حالت آبی کنند، تیم شروع به بررسی دقیق زمانهایی کرد که واقعیت روزمره و غیرواقعی بودن جادوی فیلم. همپوشانی با حفاری عمیق تر، آنها به ایده ایجاد تعامل بین اشیاء فیزیکی – افراد و اشیاء، رسیدند، به عنوان مثال – با تصاویر مجازی، مانند تنظیماتی که در آن یک شبح مجازی به نظر می رسد چیزی را که به طور فیزیکی فضا را اشغال می کند حرکت می دهد. آنها سپس آن لحظههای خیرهکننده و نفسگیر را در کل سناریوی بازیکنانی که در یک محیط واقعی استودیویی در یک شهر قدم میزنند و در جستجوی ارواح هستند، در هم میپیچیدند. برای تیم، همه چیز این بود که رویارویی با ساکنان ماورایی فضا را تا حد ممکن واقع بینانه کند، مانند همه چیز در زندگی عادی و روزمره.

HOSTBUSTERS ROOKIE TRAINING فضای واقعی و فناوری های واقعیت افزوده را در یک فضای تعاملی ادغام کرد.
تجربه نوآورانه
در Sony Design، ذهنهای خلاق همیشه به دنبال راههای جدیدی برای تبدیل فناوریهای پیشرفته هستند
تجربیات سرگرمی برای لذت بردن از جهان.
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/ghostbusters/
(بالا) هنرمندی از شکارچیان ارواح کتاب کمیک تصاویری را برای فیلم آموزشی مدیریت می کند.
(پایین) دو شرکت کننده در این تجربه شرکت می کنند.*