برای مشاوره با آقای اوچیاما از Sony Business Solutions مشورت کردیم. ما می خواستیم از تجربه سونی در ایجاد بازی ها و سرگرمی های جذاب، هیجان انگیز با جذابیت جهانی بهره ببریم. کل این پویایی کاملاً با اهداف ما برای ایجاد محتوایی که در محیط گینزا رشد میکند – منطقهای که افراد در هر سنی، از جمله گردشگران خارجی را جذب میکند، مطابقت دارد. ما ایدههای اولیهمان را برای شش نوع مختلف محتوا بیان کردیم و از تیم خواستیم تا تجربهای دیجیتالی ارائه کنند که آگاهی از سلامتی را همراه با سر و صدایی از سرگرمی تقویت کند. ما می خواستیم مشتریان با انرژی بیشتری نسبت به زمانی که وارد شدند، آنجا را ترک کنند.
مامیزوکاFANCL می خواهد در ارتقای سلامت مادام العمر شریک باشد. ما نه تنها تجارت مکمل های غذایی خود را تبلیغ می کنیم، بلکه یک موزه پزشکی پیشگیری در میدان FANCL Ginza نیز داریم که تست آمادگی جسمانی رایگان ارائه می دهد. زمانی که در حال بازسازی کامل ساختمان بودیم، تصمیم گرفتیم یک طبقه را با محتوای بازی که همه سنین می توانند از آن لذت ببرند، بازسازی کنیم. این رویکرد با امیدهای ما برای کمک به افراد بیشتر و بیشتر در زندگی سالم همسو است.
همانطور که در ارائه اولیه ایدهها و امکانات هر بخش از محتوا را با استفاده از فناوری سونی توضیح دادم، این سوال را مطرح کردم که چگونه میتوانیم مشتریان را از طریق تجربه احساس بهتری داشته باشند. من بر عنصر «داستان» تأکید کردم – تاکید بر اهمیت داستانها در ایجاد چنین تجربه مثبت کاربر – و پیشنهاد کردم که با هم درباره آن فکر کنیم، پیشنهادی که با تیم FANCL طنین انداز شد. با آن، پروژه به طور جدی آغاز شد.