برای همراستایی بیشتر گوشبندها با شیوههای زندگی مختلف کاربران، تیم یک ترکیب رنگی متنوع ایجاد کرد.
تغییرات عبارتند از “Toypu Brown” (الهام گرفته از ظاهر شایان ستایش پودل اسباب بازی)، “Stamp Orange” (به تصویر کشیدن رنگ متمایز یک تمبر عکس)،
“پاپ اسکای” (طراحی شده برای شبیه به آسمان آبی متحرک) و “آسفالت سیاه” (که حال و هوای سخت و هوشمندانه ای به خیابان می دهد).
پورتال گروه سونی – earcuffs صدای آمبی | داستان ها
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/interviews/ambie/index.html
هوسودا: با نگاهی به اولین طراحی، فکر میکنم که ما بیش از حد به جنبه کاربردی تکیه کردیم: ایده «خارج از گوش» تقریباً تنها بعد بود. ما نیاز داشتیم تمرکز را تغییر دهیم – همه چیز در مورد نحوه تعامل مردم با موسیقی در سطح پایهتری بود. ما به بیرون برگشتیم و مردمی را که در خیابان ها راه می رفتند تماشا می کردیم و به این فکر می کردیم که موسیقی متن های شخصی آنها چگونه به نظر می رسد. به ساحل زدیم، نشستیم و زنی را تماشا کردیم که روی شن ها قدم می زد. ما از خود پرسیدیم: «فکر میکنید او چه چیزی را میخواهد بشنود» در برابر صدای امواج؟ من شروع کردم به ارائه آن داستان پنهان – آن روایتی که کاربر و محصول را به هم میپیوندد – به شکلی ملموستر و بصری.

تیم در ایجاد فرم اصلی گوشبندها، تجسمی از صدایی که در گوش کاربر جاری میشود، نه تنها بر قابلیت پوشیدن تمرکز کرد، بلکه بر جلوگیری از نشت صدا و یافتن زاویه بهینه بلندگو نیز تمرکز کرد.
هوسودا: ما یک استارتآپ هستیم، بنابراین یک ذهنیت بلندپروازانه واقعی، «خودمان انجام بده» در پروژه وجود داشت. ما کسانی بودیم که آزمایشات میدانی را در سانفرانسیسکو انجام دادیم. ما بودیم که طراحی را انجام دادیم. بدون آن کار گروهی فشرده و پاسخگو، فکر نمیکنم بتوانیم چنین طراحی جدید و قانعکنندهای داشته باشیم. بیدرنگ هر کاری که انجام دادیم – صحبت کردن مستقیم با مشتریان بالقوه، دریافت احساس مستقیم از روندها، و در واقع شنیدن تجربیات و شیوههای زندگی مورد نظر مردم – سود زیادی به همراه داشت. ما به محض اینکه ایده آمد، همه آن ورودی را دوباره به ایده تبدیل کردیم، و ما را در مسیر سریعی قرار دادیم تا به گوشبندهایی که امروز اینجا رسیدهایم.