پورتال گروه سونی – DESIGN VISION- DESIGN VISION، پروژه تحقیقاتی طراحی سونی | داستان ها

(*1) قوم نگاری: در انسان شناسی فرهنگی، مردم نگاری روشی است برای جا دادن خود در فرهنگ دیگری برای درک رفتار، عقاید و زمینه فرهنگی مردمی که در آنجا زندگی می کنند به شیوه ای جامع. در سال‌های اخیر، کسب‌وکارها از قوم‌نگاری به عنوان یک روش نظرسنجی (از طریق نظرسنجی‌های رفتاری) برای درک مصرف‌کنندگان استفاده کرده‌اند.




این داستان ها در یک گزارش سالانه با عنوان بینش DESIGN VISION گرد هم می آیند.
مرکز خلاقیت از سال 2018 گزارشی را برای توزیع و انتشار اطلاعات در داخل گروه منتشر کرده است. گزارش ها به همراه یافته های اضافی در این وب سایت موجود است.



با نگاه به آینده:
گسترش دامنه
طراحی از طریق
چشم انداز طراحی

DESIGN VISION یک پروژه تحقیقاتی طراحی مستقل در حال انجام در بخش طراحی سونی، مرکز خلاقیت است. در میان دنیایی که به سرعت در حال تغییر است که توسط پیشرفت تکنولوژی به پیش می‌رود، این پروژه سؤالات مهمی را مطرح می‌کند: چگونه می‌توانیم درباره نقش و مأموریت اجتماعی شرکت فکر کنیم؟ چگونه می توانیم آن را در مسیر جدیدی هدایت کنیم؟

خلق ارزش جدید از طریق خلاقیت و فناوری.
DESIGN VISION یک پروژه تحقیقاتی طراحی در سونی است که روندهای اجتماعی را پیش بینی می کند
دیدگاه‌های گوناگون و مسیری را که آینده ممکن است طی کند را بررسی می‌کند.
طراحان مرکز خلاق به میدان می روند، تحقیق می کنند،
و سپس یافته های خود را تجزیه و تحلیل کنند تا به توصیه هایی برسند.
ابتکار عمل نشان دهنده کاربرد گسترده ای از قدرت طراحی است.


یک پروژه تحقیقاتی طراحی
در مرکز خلاقیت سونی

* عکس های کارگاه ها و ارائه در این مقاله بود
قبل از همه گیری COVID-19 گرفته شده است.
تحقیقات و کارگاه های آموزشی سال 2020 به صورت آنلاین انجام شد
در پرتو همه گیری


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/designvision/

تحقیقات طراحی برای DESIGN VISION از روش‌های متنوعی استفاده می‌کند، از جمله تحقیقات میدانی در نقاط مختلف جهان، مشاهدات نقطه ثابت در شهرهایی که مرکز خلاقیت در آن مستقر است، تحقیقات رومیزی و مردم‌نگاری (*1)، محصول و خدمات کاربر. نظرسنجی، مصاحبه عمیق با کارشناسان.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida