پورتال گروه سونی – گزارش رویداد SXSW 2018 “WOW Studio” | گزارش رویداد | اخبار

مکعب تعاملی یک تجربه سرگرمی است که با ترکیب تصاویر، صداها، نورها و ارتعاشات در یک مکعب غول پیکر، حواس را تقویت می کند. دو صفحه، که یکی از آنها شفاف است، به شکل یک مکعب شکل گرفته و تصاویر بر روی آنها پخش می شود و مهمانان در داخل مکعب احساس می کنند که تصاویر در هوا شناور هستند. بازدیدکنندگان می‌توانند از انواع بازی‌های تعاملی لذت ببرند، و از طریق همکاری ما با آژانس خلاق SIX، می‌توانند شکل جدیدی از دی‌جی را تجربه کنند که در آن پیام‌های موجود در موسیقی به صورت بصری ارائه می‌شوند و اشعار هنگام پخش آهنگ ظاهر می‌شوند.


پروژکتور رومیزی تعاملی

پروژکتور رومیزی تعاملی یک فناوری برای ایجاد فضای AR عمومی و تعاملی است. این سیستم از فناوری حسگر منحصر به فرد سونی برای تشخیص انگشتان لمس میز یا شناور در هوا استفاده می کند و یک صفحه نمایش بزرگ تعاملی روی میز ایجاد می کند. علاوه بر این، واحدهای طرح ریزی متعدد، نگاشت طرح ریزی تعاملی سه بعدی را ایجاد می کنند. در SXSW، بازدیدکنندگان می توانند یک جلسه جم داشته باشند و از یک تجربه موسیقی تعاملی به عنوان نمونه ای از کاربرد این فناوری لذت ببرند.


تابلوی پیام

سونی در SXSW 2018 (South by Southwest)، بزرگترین کنفرانس و جشنواره کسب و کار خلاق جهان، که در آستین، تگزاس برگزار شد، شرکت کرد.
از 10 تا 13 مارس 2018، با عنوان “WOW Studio”، سونی پروژه های در حال انجام مختلفی را معرفی کرد که شامل فناوری های پیشرفته و آخرین نمونه های اولیه آن بود.
و از بازدیدکنندگان دعوت شد تا از نمایشگاه های سرگرم کننده و تعاملی سونی لذت ببرند و تجربه کنند.
سونی متعهد به توسعه محصولات و فناوری هایی است که در نزدیک ترین نقطه تماس با مشتریان خود در سراسر جهان وجود دارند
و ارائه کاندو (تجاربی که در سطح احساسی طنین انداز می شوند) با ترکیب آن محصولات و فناوری ها با محتوا.

در زیر تعدادی از پروژه ها آورده شده است
که طراحان سونی در آن مشارکت داشتند.

هاکی روی میز

بازدیدکنندگان توانستند در یک بازی هاکی جدید AR (واقعیت افزوده) شرکت کنند. در این بازی سه بازیکن هر کدام یک رنگ تیمی قرمز، آبی یا سبز را انتخاب می کنند. سنسورهای بینایی پرسرعت سونی (IMX382) پیک و پاروها را به صورت لحظه‌ای ردیابی می‌کنند و الگوریتم‌های پیش‌بینی منحصربه‌فرد پیش‌بینی‌های مبتنی بر حرکت را امکان‌پذیر می‌کنند. افزودن فناوری لمسی این بازی را به سطح کاملاً جدیدی از غوطه وری می رساند، زیرا اکنون می توانید واقعاً احساس ضربه زدن به یک پوک مجازی را احساس کنید.


مکعب تعاملی

طراحی فضایی مبتنی بر مفهوم “تجربه غیرمنتظره” است و پاسخ ما را به لحظاتی که ما را وادار می کند بگوییم “وای!” رنگ های پررنگ و خطوط ضربان قلب بیانگر فعالیت روح ما هستند. از چراغ های نئون رنگارنگ به وفور برای ایجاد یک تجربه سرگرمی واقعاً همهجانبه استفاده می شود. در عین حال، این طرح همچنین از مواد خام برای دادن حس گرما به فضا و طراحی خشن تر (عمداً ناقص) برای جهان بینی مناسب نمایشگاهی از پروژه ها در میانه فرآیندهای تحقیق و توسعه آنها استفاده می کند.



منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/event/sxsw2018/index.htmlدر داخل WOW Studio، بسیاری از دستگاه‌های لمسی Xperia در دسترس مهمانان بود تا بتوانند نظرات خود را بنویسند و تصاویر را روی صفحه نمایش داده شده بکشند. سپس آن پیام ها و نقاشی ها ارسال شد و در یک صفحه بزرگ در کنار خروجی نمایش داده شد. فناوری Xperia Touch می‌تواند هر فضای خالی را به یک صفحه نمایش لمسی تبدیل کند و برای یک تجربه لمسی کاملاً جدید، صفحه‌نمایش دستگاه را با بافت چوبی یا سطح خشن‌تر جایگزین کند.


فضا و
طراحی ارتباطات

گزارش رویداد

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida