نمایشگاه YOU و BAU به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا در آثار عکاس تاکاشی سوزوکی غرق شوند. با استفاده از فناوری ویژگی سنتز دیجیتالی CG Overlay بدون Chromakey در واحد پشتیبانی تولید ویدیوی Sony Edge Analytics Appliance زنده شد. این فناوری میتواند بدون نیاز به ایستادن در مقابل پسزمینههای استودیویی بهاصطلاح «پشت آبی» یا «پشت سبز» بهطور خودکار تصویر یک فرد را از ویدیو استخراج کند و میتواند فرد را بر روی تصاویر یا ویدیوهای دیگر در زمان واقعی قرار دهد.
خود شیندو نیز یک خالق است، و گفتگوی ما به ایده های مختلف ما در مورد چگونگی تشکیل یک سازمان خلاق اشاره کرد. من شنیده ام که آمانا مکانیسم های ارتباطی داخلی برای انتشار اطلاعات در مورد پرسنل و کارهای انجام شده در گروه دارد. آنها اطلاعاتی را در سراسر شرکت خود در مورد اینکه چه کسی چه نوع پروژه ای را مدیریت کرده است و در چه نوع تیمی کار می کند به اشتراک می گذارد. آنها همچنین پایگاه داده ای از 17900 خالق خارج از شرکت خود دارند که در تیم سازی و تطبیق پروژه برای تقریباً 1000 کارمند داخلی خود استفاده می کنند.
یکی از موضوعاتی که ما فراتر از آن روی آن کار می کنیم، اجرای اجتماعی است. Hidden Senses که در هفته طراحی میلان به نمایش گذاشتیم، معنای بسیار مهمی دارد زیرا فراتر از نمایشگرها و نمونه های اولیه است. بلکه چیزی است که به عنوان بخشی از یک هتل نصب شده است. من می خواهم به کار ادامه دهم تا راه هایی را بیابم که طراحی یک شرکت بتواند به جامعه کمک کند. این نمایشگاه به من کمک کرد تا آن را یادآوری کنم.

متن از جونیا هیروکاوا
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives08/index.html
ویرایش و چیدمان توسط تحریریه AXIS
در پرسپکتیو از افرادی که در زمینه های خود خبره هستند و
از طریق تعامل با روش های مختلف تفکر آنها یاد می گیرند.
برای این نسخه، رئیس بخش طراحی سونی، یوتاکا هاسگاوا، به Photo Miyota، جشنواره بین المللی عکس Asama 2019، که از 14 سپتامبر تا 10 نوامبر 2019 برگزار شد، رفت. Sony Design با عکاس تاکاشی سوزوکی در یک نمایشگاه تعاملی به نام “YOU and BAU” همکاری کرد. در این جشن عکاسی هنری که مرکز آن در شهر میوتا، در دامنه کوه آساما در استان ناگانو ژاپن برگزار شد.
با وجود اینکه ما در یک سازمان کار می کنیم، در واقع به طرز شگفت آوری اطلاعات کمی در مورد کار یکدیگر داریم. به عنوان مثال، اگر ما تیم های پروژه جدیدی را گرد هم می آوریم، اگر دانش بیشتری در مورد اینکه چه کسی چه تجربه و تخصص دارد، می توانستیم به سرعت به خارج از سازمان برویم و طیف متنوعی از پرسنل را جمع آوری کنیم. من احساس کردم که میتوانیم با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد اینکه چه نوع کاری انجام شده است، برای چه مشتریانی و برای حل چه مشکلاتی، به خروجی خلاقانهتری برسیم.
چگونه طراحی یک شرکت به جامعه کمک می کند
Photo Miyota یک جشنواره بینالمللی عکس است که به طور مشترک توسط Amana، شرکتی از متخصصان ارتباطات بصری که با شهر Miyota با هدف «ارضاء حواس» از طریق تجربیات حسی نیروبخش برگزار میشود. فکر میکردم فوقالعاده است که آنها رویدادی را برگزار میکنند که از نقاط قوت شرکتشان استفاده میکند و در عین حال با تقویت فرهنگ عکاسی و ایجاد فعالیت بیشتر در شهر میوتا، به جامعه کمک میکند.
یوتاکا هاسگاوا
معاون
رئیس مرکز خلاقیت
شرکت سونی