پورتال گروه سونی – هدفون صوتی با وضوح بالا h.ear™ | داستان ها

چه نوع هدفونی می تواند فردگرایان را راضی کند
چه کسانی در سبک سازش نمی کنند؟
پاسخ های ما همچنان بر کیفیت صدا متمرکز است
و نمی تواند ساده تر باشد.
هدفون شیک Hi-Res
که به سادگی یک بوم خالی هستند.


گوش کن با
سبک امضای خودت

به سبک خود صادق باشید
با هدفون h.ear با وضوح بالا.
کلاسیک های جدید سونی که گوش دادن روزمره بهتری را به ارمغان می آورد
تجربه برای مخاطبان گسترده تر


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/works/products/h_ear/ظاهر و احساس بدون توجه به مدلی که انتخاب می کنید یکدست است. ما گروه قابل احترامی از محصولات را طراحی کردیم، به جای اینکه روی هر محصولی به طور خاص تاکید کنیم. طراحی ارتباطی متفکرانه نیز در نامگذاری این سری h.ear به جای استفاده از شماره مدل های معمولی مشهود است.

رویکردهای طبیعی
برای وفاداری بهتر
و راحتی

تاثیر این رنگ‌های خاطره‌انگیز از لحظه باز کردن جعبه نیز واضح است. بسته بندی بخشی از تجربه کلی شما با محصولات است و در اینجا، جعبه داخلی با رنگ هدفون مطابقت دارد.

طراحی متمایز به رنگ آمیزی گسترش می یابد. هر گزینه به طور یکنواخت یک رنگ است، که انتخاب رنگی را که با استایل شما مطابقت دارد آسان می کند. از بدنه هدفون گرفته تا سیم، هر گزینه مجموعه عظیمی از مواد را در کنار هم قرار می دهد و به همان رنگ تمام می شود. محفظه را در نظر بگیرید که برای کیفیت صدای برتر، از آلومینیوم ساخته شده است. رنگ و درخشندگی دقیق با آنودایز کردن و به دنبال آن رنگرزی دقیق و پرداخت شیمیایی ایجاد می شود.
این بند از پلاستیک ساخته شده است تا هدفون را روشن نگه دارد، اما مطابقت با این رنگ و روکش به سه لایه نیاز دارد – یکی نقره ای متالیک، دیگری در رنگ پایه و دیگری برای روکش مات. اگرچه هر قسمت کاملاً متفاوت ساخته شده است، اما رنگ و براقیت آن به خوبی تنظیم شده است. حتی لوگوی سونی نیز با این رنگ مطابقت دارد که استایل کلی را نیز ساده می کند.

گزینه های رنگی
برای طیفی از سبک ها

نوع وسایلی که ما تصور می کردیم به راحتی به بخشی از لباس اصلی زندگی شما تبدیل می شود، صرف نظر از سلیقه شما در مد. اول، ما از موارد اضافی که برخی افراد دوست دارند و برخی دیگر نمی‌پسندند، بسته به زیبایی شناسی آنها اجتناب می‌کنیم. آنچه باقی می ماند تنها چیزی است که واقعاً برای تجربه گوش دادن ضروری است. این تفکر منجر به ایده Single Shape, Single Color شد. به نظر می رسد همه عناصری که به حداقل می رسند در یک فرم تک رنگ ادغام می شوند که به راحتی بخشی از سبک شخصی شما می شود.


این محفظه حتی لوگوی سونی ندارد. سادگی عالی ساخت و ساز دقیق تمام پیچ ها را از دید پنهان می کند. هدفون در نزدیکی پدهای گوش جمع می شود و به اندازه کافی فشرده می شود تا در یک کیسه پرتاب شود. خود لولا فلزی است و به اندازه کافی محکم است. تا جزییات، اینها هدفون هایی هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید.


بسیاری از قطعات، یک رنگ

تصاویر رسا و عکس های محصول صفحات کتاب های داخلی ما از تصاویر کلیدی را پر می کند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که آنچه طراحان ما تصور می کردند به درستی در انواع ارتباطات منتقل می شود. کتاب‌ها همه را در یک صفحه در تبلیغات نگه می‌دارند. آنها به عنوان یک رکورد مشترک از چیزهایی که ما می توانیم احساس کنیم، اما نمی توانیم کمیت کنیم، مهم هستند.


کیفیت های کمی در هدفون به اندازه وفاداری و راحتی مهم هستند. برای بالا بردن عملکرد در این دو معیار کلیدی، رویکردی از مینیمالیسم شدید در پیش گرفتیم. در هدفون های روی گوش، طراحی بدنه بر کیفیت صدا تأثیر می گذارد و طراحی پد گوش می تواند تناسب بهتر را تضمین کند. با حفظ عملکرد، دایره محفظه و بیضی پد گوش را متراکم کردیم و این قسمت ها را با ساده ترین خطوط به هم وصل کردیم. بر خلاف اکثر هدفون ها، بازوها کاملاً در بدنه ادغام شده اند و از بند تا پدهای گوش، هدفون یک توده منسجم و منسجم را تشکیل می دهد. بازوهایی که تا حد امکان از شقیقه‌های شما پیروی می‌کنند، باعث می‌شوند هدفون بهتر جا بیفتد و فشرده‌تر به نظر برسد. از نظر سبک، این جزئیات طراحی باعث می شود هدفون بسیار متنوع باشد.


رنگ‌ها را مد روز خواهید یافت، اما مهمتر از آن، مطمئناً رنگی خواهید یافت که استایل شما را به خوبی بیان کند. گزینه ها رنگ های میانی را نشان می دهند. آنها از دو جهت متوسط ​​هستند، که اولی اشباع است. صداهای آرامی که ما انتخاب کردیم ممکن است در هدفون رایج نباشد، اما مطمئناً مد هستند. آنها همچنین رنگ های میانی هستند. برخی ممکن است یک گزینه را آبی و برخی دیگر را سبز بنامند. با تکیه بر این موارد، ما پنج گزینه رنگ تازه را ایجاد کردیم که با مردم طنین انداز می شود.
هر رنگ به دقت انتخاب شده بود و سبک های شخصی زیادی در ذهن داشت. در مد، قرمز سینابری و زرد لیمویی رنگ‌های برجسته‌ای هستند. آبی Viridian و Bordeaux Pink دارای ظرافت غیر رسمی هستند. و برای یک گزینه همه کاره تر، مشکی زغالی کلاسیک وجود دارد. ما نقشی که هر رنگ اغلب ایفا می کند و همچنین تعادل این پالت به عنوان یک کل را در نظر گرفتیم. پخش‌کننده‌های Walkman® اکنون در همان رنگ‌ها در دسترس هستند تا بتوانید با هماهنگی بصری نیز گوش دهید.



ارتباط وفادار
به چشم انداز طراحی

اجازه دادن به شنوندگان پیدا کردن
سبک خودشون
در کلاسیک های جدید

برای کسانی که درک روشنی از اینکه چه کسی هستند و چه چیزی را دوست دارند، انتخاب هدفون با سبک برای گوش دادن عادی باید آسان تر باشد. طراحی این سری همه با این ایده شروع شد که تخصص صوتی ما را برای هدفون های جدیدی سرمایه گذاری کنیم که این انتخاب را ساده می کند.


تجهیزات جدید ضروری،
الهام گرفته از سادگی محض

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida