هیچ محصولی نمی تواند به تنهایی کل جهان بینی خود را بیان کند. به همین دلیل طراحی ارتباطات بسیار مهم است. تیم طراحی با آگاهی کامل از این نیاز، لوگوی سری EXTRA BASS را ایجاد کرد که تجربه باس عمیق را در بر می گیرد و مفهوم کلی سری را منعکس می کند. متن نام EXTRA BASS از سطوح ضخامت متفاوتی استفاده میکند و از یک سبک پررنگ و سنگین برای کلمه «BASS» استفاده میکند تا عضله فرکانس پایین محصول را برجسته کند و کاراکترها را به هم نزدیکتر کند تا چگالی طراحی را به تصویر بکشد. زیرسازی های گرافیکی نیز نقش مهمی دارند. گرافیک دارای عناصری است که حس و صدای اجرای موسیقی زنده را نشان می دهد، پیوندی بصری بین محصول و تجربه جشنواره موسیقی ایجاد می کند.
پورتال گروه سونی – سری EXTRA BASS™ | داستان ها