پورتال گروه سونی – اپلیکیشن لایف لاگ و محصولات پوشاک هوشمند | داستان ها


فناوری غنی سازی زندگی
این یک تناسب کامل است

ما قصد داریم محصولات پوشاک هوشمند را بیشتر آشنا کنیم.

فناوری که به شما کمک می کند
برای اینکه کسی باشی،
یا کسی که دوست داری باشی
محصولات پوشاک هوشمند نسل بعدی به زودی احساس می شوند
مانند گسترش بدن و ذهن شما.


ساخت تکنولوژی
صمیمی تر،
آشناتر

مردم به فناوری به عنوان توانمندی برای به دست آوردن بیشتر از زندگی روی می آورند تا همانطور که آرزوی زندگی دارند زندگی کنند و فناوری برای ارضای این میل در حال تکامل است. ما در حال مشاهده یک تماس گرم و انسانی در فناوری هستیم که اکنون به اشکال مختلفی در زندگی ما ترکیب می شود. یک مثال خوب، دستگاه‌های پوشیدنی است که بر اساس عملکردهایی که مردم در گوشی‌های هوشمند از آن استقبال می‌کنند، ساخته شده‌اند. استفاده از SmartWatch یا دستگاه های دیگر برای شما آشنا خواهد بود، گویی این فناوری بخشی جدایی ناپذیر از شماست. ما فکر می کنیم که این روند پتانسیل افراد را برای انجام کارهای بیشتر و لذت بردن بیشتر از زندگی دارد. و به همین دلیل است که ما برنامه Lifelog را توسعه دادیم – یک برنامه زندگی بصری غنی – و یک خط تجربه لباس هوشمند که می توانید از آن استفاده کنید.



تجسم زندگی شما
– زندگی یک سفر است

ما توسعه اپلیکیشن Lifelog را با تصور اینکه چگونه یک روز از زندگی خود را به تصویر بکشیم آغاز کردیم. واضح است که ترسیم تعداد قدم هایی که برداشته اید یا کالری سوزانده اید خیلی جدید یا هیجان انگیز نیست. چرا سوابق رویدادهای روزتان را سرگرم کننده تر نمی کنید؟ مطمئناً می‌توانیم با ارائه یک تجربه بصری غنی از نحوه و مکان گذراندن وقت خود، کمی سرگرمی اضافه کنیم. برای هیجان‌انگیز کردن افرادی که تجربه کاربری تازه‌ای دارند، احتمالات مربوط به لایف لاگ را بررسی کردیم.


با بررسی انواع ایده ها و طرح ها، متوجه شدیم که زندگی را می توان به عنوان یک ماجراجویی دید. این درک الهام بخش Journey View شد، حالتی که در آن به صورت افقی در رویدادهای روز پیمایش می کنید. با پیمایش در جدول زمانی متحرک، به نحوه گذراندن روز خود نگاه کنید. این سرگرم کننده است، مانند یک بازی. شما شخصیت اصلی هستید و سفر شما تمام برخوردها و تجربیات روزمره شما را جمع آوری می کند. به این ترتیب اپلیکیشن Lifelog هر روز را به عنوان یک ماجراجویی دیگر معرفی می کند.


شبکه ای از خاطرات
که می تواند آینده شما را شکل دهد

کادربندی هر روز به عنوان یک ماجراجویی به جزئیات در طراحی صفحه نمایش Journey توجه می کرد. در اینجا، به راحتی می‌توانید خودتان را با شبح متحرکی که راه می‌رود، می‌دوید و از مکانی به مکان دیگر حرکت می‌کند مرتبط کنید. شما شرایط آب و هوایی فعلی و حتی آینده را همانطور که از وب بیرون کشیده شده است، خواهید دید. انیمیشنی که با فعالیت‌ها و پس‌زمینه‌های شما مطابقت دارد و آب و هوا را نشان می‌دهد، صحنه را به خوبی تنظیم می‌کند و تجربه دوباره آن لحظات را آسان‌تر می‌کند.

در برنامه Lifelog، چیزهای بیشتری از پیاده‌روی، دویدن، خوابیدن و سایر فعالیت‌هایی که توسط محصولات پوشاک هوشمند ثبت شده‌اند، خواهید دید. در یک نگاه، تمام تصاویری که مشاهده کرده‌اید، موسیقی‌هایی که گوش داده‌اید، و عکس‌هایی که با گوشی هوشمند خود گرفته‌اید، همراه با جزئیات دیگری مانند اطلاعات مکان‌هایی که رفته‌اید، به شما یادآوری می‌شود. این برنامه همچنین نشانک‌های زندگی، لحظات خاص یا مکان‌هایی را که می‌خواهید به خاطر بسپارید، ثبت می‌کند. شبکه ای از خاطرات متنوع روی صفحه نمایش داده می شود. ممکن است متوجه الگوهای رفتاری شوید و برای آینده الهام بگیرید. با یادآوری خاطرات، آینده ای پر از رضایت را به تصویر بکشید. اینگونه است که برنامه Lifelog ممکن است امکانات جدید و الهام‌بخشی را به شما باز کند.




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/works/products/lifelog_smartwear/01.html

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida