“یک گزینه شگفت انگیز و همه کاره” – sonyalpharumors

حساسیت‌ها و سلیقه‌های ما در لنزهای واید، و در واقع چیزی که اکنون به عنوان فوق‌واید فکر می‌کنیم، از اولین زوم‌های محافظه‌کارانه‌تر دهه 1970 به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون این یک دنیای سینمایی با صفحه عریض است و با تغییر ادراک عمومی ما، عکاسی عکس‌ها تغییر می‌کند. سونی در اینجا یک گام جلوتر رفته است و لنز 20 میلی متری فوق عریض تا 70 میلی متری تله فوتو کوتاه با فوکوس تقریباً نیمه عمر گزینه ای شگفت انگیز و همه کاره برای کاربران سری A سونی است.

دیافراگم f/4 در این روزهای دوربین‌های ISO بالا، جایی که عملکرد در مقادیر شگفت‌انگیز به معنای کاهش شدید کیفیت نیست، مانع واقعی نیست. در هر صورت، این به کاهش هزینه، اندازه و وزن به سطوح معقول‌تر کمک می‌کند. در مورد این لنز جدید حرف‌های زیادی برای گفتن وجود دارد، چه برای مسافرت، خیابان، عکس‌برداری عمومی، فیلم‌برداری با عکس‌های عریض‌تر برای سلفی و فیلم‌برداری ویدیویی یا فیلم‌برداری تثبیت‌شده. بسیار همه کاره و بسیار توصیه می شود.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/sony-20-70mm-review-by-ephotozine-an-amazing-and-versatile-option/پیش سفارش ها: سونی 20-70 میلی متر در
عکس BH، آمازون، آدوراما، دوربین فوکوس، عکس کوچ، فوتورهارت، Calumet، WexUK.

ePhotozine تست شد لنز جدید سونی و نتیجه گیری:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida