یک درس پرهزینه با این حال مفید در گوشی سونی

در جدول عیبیابی اگر دقت کنید، در مقابل 2 بار چشمک زدن، عبارت main power نوشته شده است که به معنی برد اصلی تغذیه دستگاه است. شرکت سونی به عنوان یک شرکت بینالمللی در تمام کشورهای دنیا دارای دفاتر معتبر نمایندگی است. با تمام ویژگیهای خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. ما با تمرکز بر پرچمدار اصلی هر سال و اشاره مختصری به برخی از نسخه هایی که در همان بازه زمانی در کنار گوشی های اصلی معرفی شدند، کار را برای شما ساده تر خواهیم کرد و می تواند نگاه جذابی به تاریخچه توسعه گوشی های هوشمند نیز باشد.

خانه سونی به عنوان نمایندگی سونی در تهران، به دلیل فروشنده اصلی بودن لوازم صوتی و تصویری سونی، با توافق مشتری در صورت پرداخت صورتحساب محصول محصول را در انبار نگهداری کند. در این مرکز تمامی عملیات مرتبط با تعمیرات تبلت سونی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین تکنولوژی های این حوزه انجام می پذیرد. به لطف این قابلیت، می توانید صفحه کلید، ماوس و سایر کنترلرهای ضروری را به مانیتور جدید سونی متصل کنید. در این راهنما ما معنای تعداد چشمکهای مختلف را در تلویزیون سونی بررسی خواهیم کرد. نام تجاری این گوشی SO-41B در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که طبق مشخصات سخت افزاری و قرار گرفتن گوشی سونی اکسپریا ایکس 1 در جایگاه گوشیهای مقرون به صورفه باید منتظر قیمت مناسب و پایینتر از 200 دلار برای آن باشیم. در نهایت H3 را داریم که با قیمت ۱۰۰ دلار، یک هدست سیمی است. موریتا میخواست نامی پیدا کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد و هرکس در دنیا بتواند از طریق محصولاتش آن نام را شناسایی کند. پس از آنکه ایبوکا و موریتا موفق به گسترش بازار محصولات خود به ایالات متحده شدند، خیلی زود تحقیقاتی برای پیداکردن نامی که بتواند مشخصه و معرف محصولاتشان باشد و بتواند مشتریان را به سوی این کمپانی جلب کند، انجام دادند. نهایتا سونی باید رویکردش را با سلیقهی مشتریان مطابقت دهد و محصولاتی را ارائه کند که مشتری میخواهد؛ نه این که تصور خودش از گوشیهای هوشمند را روانهی بازار کند. در ابتدا تصور شد که از حروف اختصاری تی.تی.کی استفاده شود ولی چنین نامی ممکن بود با نام شرکت راهآهن توکیو که با نام تی.تی.کی شناخته شده بود، آشفتگی ذهنی ایجاد کند. تی.تی.کی از خدمات بانکی میتسویی بهره میبرد، که ترجیح میداد نامی هم چون «Sony Electronic Industries» یا «Sony Teletech» برای این شرکت انتخاب شود. چون ممکنه به سایر قطعات هم آسیب برسونه و خسارت زیادی ایجاد کنه.

اگه ایراد از نمایشگر باشه، گوشی ویبره میزنه اما روشن نمیشه. حتی بعضی از ویروس ها طوری طراحی شدن که گوشی رو خاموش میکنن و نمیذارن روشن بشه. حتی خرابی ال سی دی هم میتونه منجر به روشن نشدن موبایل سونی xperia a1 یا هر گوشی هوشمند دیگه ای بشه. گاهی دکمه پاور خرابه و نمیذاره گوشی روشن بشه. تعمیر برد موبایل سونی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر پاور یا تعویض این قطعه و ویروسی کشی و اصلاحات نرم افزاری، اقداماتی هستن که برای رفع مشکل روشن نشدن xperia a1 انجام میشن. وظایف مربوط به بخش نرم افزار گوشی نیز بر عهده اندروید ۶.۰.۱ مارشملو بود.

مایکروسافت، متا و دهها شرکت و سازمان دیگر مجمعی تشکیل دادهاند تا استانداردها و اصطلاحات لازم برای متاورس را تعیین کنند. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. برای بیشتر باتری های داخلی در صفحه محصول، آموزش تعویض هم برای شما قرار داده شده است. اما باید اذعان کنم که نسخه سیاهرنگی که به من داده شده بود، شفاف و براق بود و احساس یک چیز ارزشمند را به همراه داشت. همچنین شرکت ژاپنی سونی برای این میانرده جدید، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری انحصاری خود را در نظر گرفته است که قطعا ویژگی بروز بودن بخش نرم افزاری آن در فروش هر چه بیشتر این تلفن هوشمند کمک شایانی خواهد کرد. با تاریکتر شدن نقاط تیره، یک لبه بوجود می آید و با نقاط روشن تر ایجاد عمق می کند، بنابراین احساس زنده و واقعی بودن تصویر به شما دست خواهد داد. به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته گذشته رندرهایی از گوشی هوشمند سونی Xperia Ace 2 منتشر شد، هم اکنون نیز در فهرست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است، بنابراین به نظر میرسد که تاریخ عرضه آن نزدیک است.

اسپیکرهای استریو این گوشی 30% بلندتر هستند و تفاوت آن با نسلهای قبلی قابل درک است؛ بنابراین اگر به دنبال یک گوشی با اسپیکرهای قدرتمند و عالی هستید، این گوشی بهترین انتخاب برای شماست. «Sonny» هم بهمعنای پسربچه است؛ که ترکیب این کلمات در واژه سونی گروهی کوچک از جوانان پرانرژی را که علاقه زیادی برای ایدههای جدید و پیشرفت دارند، معرفی میکرد. اکسپریا زد همچنین شروع کننده یک زبان طراحی جدید با طراحی مستطیلی بولد با گوشه های کمی زاویه دار برای گوشی های سونی بود که حتی در گوشی های امروزی سونی نیز مشهود است. همچنین برای بی صدا کردن تلویزیون باید از دکمه MUTE استفاده نمایید. در آن زمان که یک شرکت ژاپنی برای نام خود به حروف لاتین متوسل شود و از علایم و اشکال محلی استفاده نکند، اقدام عجیبی بود. بار دیگر سونی با عرضهی گوشی Sony Xperia 10 IV یک به روز رسانی در سری Xperia 10 انجام داد.

ایجاد ترانزیستورهای پرقدرت برای نمایشگر تلویزیون، برای آقای ایبوکا کار سختی بود، چون این کار بسیار دشوارتر از ایجاد ترانزیستور برای رادیوها بود. خدمات تعمیرات لوازم برقی خانگی سونی نظیر تلویزیون، سینمای خانگی و سند بار، پخش کننده های صوتی و… پخش کننده خانگی سونی یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی مارشال می باشد که در راستای برآورده سازی نیازهای کاربران سونی به خدمات تعمیر، سرویس، نگهداری و ترمیم پخش کننده خانگی انجام می پذیرد. در سال 1979، دستگاه پخش نوار کاست واکمن عرضه شد. وبسایت Nikkei Asia گزارش داده است که سونی قصد دارد در سال ۲۰۲۵ یک خودروی تمام برقی عرضه کند. جدا از اینکه قدرت کافی به مانیتور داده نمی شود، ممکن است این مشکل را ایجاد کند. سونی بیشتر تلویزیون های خود را به سیستم عامل Androidارتقا داده است. ما در بررسی اولیه خود از Sony Xperia Z ضد آب بودن دستگاه و کیفیت خروجی صدای گوشی و همچنین پشتیبانی از 4G LTE را تحسین کردیم که به هیچ وجه در آن زمان یک چیز بدیهی تلقی نمی شد.

سونی درنظر دارد با همکاری شرکت خودروسازی هوندا، اولین خودروهای تمامبرقی خود را از سال ۲۰۲۵ به بازار سایت sonymag عرضه کند. برترین گوشی Sony در سال 2022 سونی Xperia 1 III محسوب میشود که در واقع پرچمدار سال 2021 این کمپانی است.البته تا زمانی که گوشی Sony Xperia 1 IV که قرار است پرچمدار 2022 این کمپانی باشد، معرفی و عرضه شود. در کنار این گوشی که بهترین گوشی Sony در این سال محسوب میشود، گوشیهای سونی xperia 5 III و Xperia 10 III میتوانند برترین گوشی سونی اکسپریا در این سال محسوب شوند. سونی همچنین درسال ۲۰۱۵ برترین گوشی هوشمند جهان را با نام z5 premium معرفی کرد که بسیار زبانزد گردید. چیز دیگری که در طول سال ها پایدار باقی مانده است، استراتژی نامگذاری غیر معمول سونی برای گوشی هایش است، به طوری که اعداد و حروف مختلف و همچنین اعداد رومی که جدیدا مورد استفاده قرار گرفته اند، کاری کرده اند که نمی توان متوجه شد کدام گوشی در کدام دسته قرار می گیرد. در حرکتی غیر قابل انتظار، سونی گفته که هیچ کابل ویدیویی به همراه مانیتور ۸۹۹ دلاری M9 عرضه نمی کند. مدیر ارشد شرکت خودروسازی Stellantis گفته است که این شرکت قصد دارد هزینه ساخت خودروهای برقی را تا سال ۲۰۳۰ حدود ۴۰ کاهش دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida