یکی دیگر از میان رده های سونی در حال ارتقا به اندروید 13 است

از جنبه مثبت، باید اجازه دهد سونی به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل اندروید را بسیار سریع‌تر از قبل ارائه می‌کند. متأسفانه، همیشه این اتفاق نمی‌افتد، اما حداقل طرفداران وفادار هنوز هم در مقطعی به‌روزرسانی‌های خود را دریافت می‌کنند.

در حالی که سونی در ارائه تمامی گوشی های واجد شرایط خود به اندروید 13 پیشرفت هایی داشته است، هنوز گوشی هایی وجود دارند که منتظر دریافت به روز رسانی هستند. Xperia 10 III یکی از این دستگاه‌ها تا همین اواخر بود. توسعه دهندگان XDA گزارش می دهد که یک به روز رسانی با برچسب نسخه سیستم عامل 62.2.A.0.367 اکنون برای Sony Xperia 10 III در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی منتشر می شود.اگر قصد دارید Xperia 10 III خود را به ارتقا دهید اندروید 13، به خاطر داشته باشید که اطلاعات کاربری شما نباید تحت تأثیر به روز رسانی نرم افزار قرار گیرد. با این حال، بازگشت به نسخه قبلی نرم افزار پس از ارتقاء به اندروید 13 دیگر امکان پذیر نخواهد بود، حداقل از راه های رسمی.


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-xperia-10-iii-android-13-update_id145614دو سیم کارت جهانی (XQ-BT52) برای این به روز رسانی واجد شرایط است، اما زمان انتشار ممکن است در مناطق دیگر متفاوت باشد. تغییرات ثبت شده تأیید می کند که این به روز رسانی شامل وصله امنیتی ژانویه 2023 است، اما تغییرات بسیار بیشتری در گوشی وجود دارد.

به عنوان مثال، یک صفحه قفل جدید به واحدهای Sony Xperia 10 III به همراه یک پنل جدید تنظیم سریع و تغییرات مختلف در برنامه دوربین راه پیدا کرده است. سونی برخی از تغییرات موجود در این آپدیت اندروید 13 را خلاصه کرده است حتما آنها را بررسی کنید.Xperia 10 III است یکی از جالب ترین گوشی های میان رده موجود در بازار به لطف صفحه نمایش 6 اینچی OLED فوق العاده اش که از رنگ های HDR و 1B پشتیبانی می کند. Xperia 10 III که در ابتدا در سال 2021 معرفی شد، به احتمال زیاد قبل از اینکه سونی پشتیبانی از این گوشی را متوقف کند، یک به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کند.

سونی ممکن است انتظارات در مورد تجارت موبایل خود را کاهش داده باشد، اما این بدان معنا نیست که شرکت ژاپنی سرمایه گذاری در محصولات جدید را متوقف کند. با توجه به رقابت شدید در بازار گوشی های هوشمند، سونی مجبور شد بخش تلفن همراه خود را کاهش دهد، که به این معنی است که ما هر سال تعداد گوشی های کمتری دریافت می کنیم.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida