یکی از زیباترین ایربادهای سونی در آمازون تخفیف زیادی دارد

کیفیت صدای Sony Linkbuds S به طور جدی چشمگیر است. شما در حال دریافت یک تجربه صوتی غنی و همهجانبه هستید و ما حتی به فناوری حذف نویز در آن اشاره نکرده ایم. سونی برای حذف نویز درجه یک خود شناخته شده است و Linkbuds S نیز از این قاعده مستثنی نیست. با میکروفون های داخلی و قابلیت های پیشرفته حذف نویز، این هدفون ها به طور خودکار با محیط شما سازگار می شوند و شما را در دنیای خود نگه می دارند.

و بیایید در مورد عمر باتری صحبت کنیم، زیرا چه کسی می‌خواهد هدفون‌های هدفون خود را زمانی که در گوش شما قرار می‌گیرد شارژ نگه دارد و کالا را تحویل می‌دهد. Sony Linkbuds با یک بار شارژ می تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد و با کیس شارژ همراه آن، 24 ساعت زمان بیشتری برای گوش دادن خواهید داشت. این تعداد زیادی موسیقی، پادکست و تماس است بدون اینکه نگران تمام شدن آب باشید. و اگر عجله دارید، فقط با یک شارژ سریع 10 دقیقه‌ای، یک ساعت کامل زمان پخش به شما می‌دهد. کنترل این هدفون‌ها نیز دشوار است. با استفاده از کنترل‌های لمسی آسان، می‌توانید بازی کنید، مکث کنید، آهنگ‌ها را رد کنید، صدا را تنظیم کنید و حتی با یک ضربه یا کشیدن انگشت به دستیار صوتی خود دسترسی پیدا کنید. آنها به طور یکپارچه با دستیارهای صوتی محبوبی مانند سیری، الکسا و دستیار گوگل کار می کنند و به شما امکان کنترل هندزفری بر تجربه صوتی خود را می دهند.

اگر به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم جدید هستید، حتماً باید Sony Linkbuds را بررسی کنید. اینها یکی از زیباترین هدفون های موجود در بازار هستند. و حدس بزنید چه؟ در حال حاضر، آنها 26٪ تخفیف در آمازون دارند! این شانس شماست تا این هدفون های فوق العاده را با قیمتی باورنکردنی به دست آورید.

بیایید به سرعت ویژگی‌های این هدفون‌ها را بررسی کنیم. اول از همه، آنها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی در جای خود قرار بگیرند و ساعت ها به طور ایمن در جای خود باقی بمانند. دیگر نگران افتادن هدفون در حین فعالیت های مورد علاقه خود نباشید. اما این تازه شروع است!

حالا بیایید سبک صحبت کنیم. Sony Linkbuds S شیک، مدرن و بسیار شیک به نظر می رسد. به جرات می‌توان گفت که اینها یکی از زیباترین هدفون‌های موجود در بازار هستند. با گزینه‌های رنگی مختلف موجود، می‌توانید رنگی را انتخاب کنید که با استایل شخصی شما مطابقت داشته باشد و از بین مردم متمایز باشد.

شما می توانید ما را بررسی کنید بررسی کامل اما نسخه TL;DR چنین می‌گوید: «نور مانند هوا، حذف نویز مانند AirPods Pro». به دلیلی ستایش بالایی دارد! پس برای چی منتظری؟ از این معامله شگفت انگیز استفاده کنید و یک جفت Sony Linkbuds S را برای خود تهیه کنید. تجربه صوتی خود را به سطح جدیدی ارتقا دهید و از هر ضرب، هر نت و هر کلمه ای که قبلاً هرگز نبوده لذت ببرید. قبل از از بین رفتن این پیشنهاد عجله کنید!


منبع: https://www.phonearena.com/news/sony-linkbuds-s-discount-amazon_id147844

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida