یکی از بهترین گوشی های کامپکت اندروید در حال حاضر 200 دلار تخفیف دارد!

همچنین بخوانید:


منبع: https://www.phonearena.com/news/One-of-the-best-compact-Android-phones-is-200-off-right-now_id144014این شرکت ژاپنی همچنان با خط تولید Xperia 5 خود مخالف است و جدیدترین مدل اکنون 200 دلار در آمازون تخفیف دارد. این تخفیف سنگین، قیمت Xperia 5 IV را به سطوح بسیار معقولی و قابل مقایسه با برخی از دستگاه های میان رده می رساند.

Xperia 5 IV جانور یک تلفن است. همراه با سیلیکون سریع، تنظیمات دوربین همه کاره، باتری بزرگ و نرم‌افزار حرفه‌ای سونی، یعنی مجموعه برنامه‌های PhotoPro، CinemaPro، VideoPro و MusicPro است.به طور معمول، این گوشی از آستانه 1000 دلار عبور می کند، اما با این معامله، می توانید آن را با 200 دلار کاهش قیمت معمولی برای مدت زمان محدودی دریافت کنید. جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ممکن است از بین رفته باشند، اما همانطور که مشخص است، هنوز معاملاتی وجود دارد که باید انجام شود.

اوه، و به هر حال، شما می توانید ما را بررسی کنید بررسی کامل Xperia 5 IV، امتیازات بنچمارک را دریافت کنید و قبل از اینکه ماشه این معامله را انجام دهید، به چند نمونه دوربین نگاه کنید.

امروزه گوشی‌ها بسیار بزرگ هستند و اگر چیزی قابل تحمل‌تر و جمع‌وجورتر می‌خواهید اما همچنان به اندازه کافی قدرتمند است، گزینه‌ها تا حدودی محدود هستند. شما می توانید یک آیفون مینی نسل قبلی را انتخاب کنید، اما اکنون قدیمی شده است، و اگر در کمپ اندروید هستید، تنها یک راه حل وجود دارد: سونی.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida