گوشی سونی و چاک نوریس Impact

بخش فروش نمایندگی سونی در ایران عرضه کننده جدیدترین محصولات شرکت سونی همراه با قطعات و لوازم جانبی این محصولات و بخش تعمیرات آن ارائه دهنده تمامی خدمات موردنیاز به کاربران سونی است. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی این گوشی همچنان رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل را ارائه می داد و ماژول دوربین پشتی نیز ۲۳ مگاپیکسل بود. در بررسی که از Sony Xperia X به عمل آوردیم، طراحی جدید و نرم افزار جدید دوربین از نقاط برجسته این گوشی بود که به آنها اشاره کردیم اما در کل یک دستگاه ناامید کننده به حساب می آمد. یک دوربین ۱۳.۱ مگاپیکسلی در پشت این گوشی قرار داشت و صفحه نمایش LCD پنج اینچی این دستگاه نیز دارای رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل بود. صفحه نمایش LCD این گوشی نیز همان صفحه ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ بود. لپ تاپ های وایو این شرکت هم جز محصولات بسیار پر متقاضی در جهان است که طرفداران زیادی دارد. سونی ، که کنسول PlayStation 5 تحت تأثیر غرغرهای زنجیره تأمین قرار گرفته است، ماه گذشته اعلام کرد که به سمت انتشار عناوین بیشتر بر روی رایانه شخصی و دستگاه های تلفن همراه حرکت می کند زیرا خدمات اشتراک و پیشرفت های فنی بازی را به روی مخاطبان گسترده تری باز می کند.

همچنین این سیستم خانگی دارای دو پایه نگهدارنده میکروفن می باشد که کاربران می توانند به راحتی آنها نگه دارند و حس لذت بخش یک خواننده در کنسرت را برای خود به ارمغان آورند. پرجمدار بعدی سونی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شد اکسپریا زد ۵ بود که بالاخره یک ارتقاء چشم گیر را – حداقل در بخش طراحی- به ارمغان آورد. چرا که سونی به ما اعلام کرد که سیستمعامل تلفن به مرحله کاملی نرسیده و همین موضوع به همراه مدیریت نرمافزاری باتری باعث میشود که نتایج به دست آمده واقعی نباشند. در این بخش اسمارتفونهایی مانند هواوی P40 Pro و موتورولا اج پلاس به عنوان رقیب اکسپریا 1 مارک 2 شناخته میشوند که روشنایی آنها حتی به بیش از 800 نیت میرسد. بررسی Sony Xperia Z3 ما را بخوانید تا متوجه شوید که اگرچه این دستگاه یک جهش بزرگ در مقایسه با نسل قبلی خود نبود، اما توانسته بود ما را تحت تاثیر قرار دهد. عکسهایی که با دوربین سونی در نور کم گرفته میشود، از کیفیت بالایی برخوردارند. ما در بررسی اولیه خود از Sony Xperia Z ضد آب بودن دستگاه و کیفیت خروجی صدای گوشی و همچنین پشتیبانی از 4G LTE را تحسین کردیم که به هیچ وجه در آن زمان یک چیز بدیهی تلقی نمی شد.

پردازنده دستگاه به کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ ارتقا یافته بود و حافظه داخلی پایه نیز به ۳۲ گیگ رسیده بود. اکسپریا زد ۲ در مقایسه با اکسپریا زد ۱ یک ارتقاء بزرگ محسوب نمیشد – ماژول دوربین پشتی همان بود، حافظه ذخیره سازی داخلی پایه همان ۱۶ گیگابایت بود و رم و پردازنده دستگاه نیز با کمی بهبود به ترتیب به ۳ گیگ و کوالکام اسنپدراگون ۸۰۱ ارتقا پیدا کرده بودند. اکسپریا ایکس اصلی سونی با پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۵۰ ، به همراه ۳ گیگ رم و تا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. صحنه ی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۳ خیلی متفاوت تر بود و سونی اکسپریا زد نیز اثبات این مدعاست: پردازنده این دستگاه چیپست کوالکوام اسنپدراگون S4 پرو بود و فقط دارای ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بود. سونی خیلی قبل تر از آنکه فکر می کنید در حال ساخت گوشی های با کیفیت بوده است، و برای اینکه به شما کمک کنیم تا آنها را به خاطر بیاورید، نگاهی به تاریخچه گوشی های پرچمدار سونی از Xperia Z تا Xperia 1 II انداخته ایم، یا حداقل می توان گفت بخشی از تاریخچه آن که از سال ۲۰۱۳ شروع می شود. البته فیلم برداری با کیفیت 4K که توسط این گوشی عرضه شده بود در سال ۲۰۱۴ یک خلاقیت مهم تلقی می شد.

هر چند در نهایت نتیجه گیری ما این بود که این گوشی فاقد «ویژگی شگفت آوری» بود که انتظارش را داشتیم. با این حال، جالبترین ویژگی آن، نور پسزمینه LED کامل محلی (FALD) آن است که به همراه گواهی VESA DisplayHDR 600 و پوشش ادعایی 95 درصد DCI-P3، به ویژه برای کاربران HDR جذاب است. با تصویر سه بعدی و صدای فراگیر سه بعدی، معنای مهیج را تجربه کنید و در محتویات به صورت کامل غرق شوید. شرکتهای بسیاری برای معرفی محصولات خود در این رویداد برنامهریزی کرده بودند اما لغو آن باعث شد نتوانند برنامههای خود را عملی کنند. عکاسان حرفهای میتوانند برای شکار لحظهها از این سری دوربین سونی استفاده کنند. دوربین گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۴ به قدری قدرتمند خواهند شد که میتوانند از بسیاری از دوربینهای حرفهای DSLR هم عکسهای بهتری را ثبت کنند.

در اینجا ما گزینه های زیادی داشتیم: Xperia X Performance نسخه قوی تر این سری بود، X Compact نسخه ارزان تر و Xperia XA نیز نسخه اقتصادی محسوب می شد. در زمینه مشخصات گوشی هم پردازنده، رم، حافظه داخلی و صفحه نمایش همان نمونه های مورد استفاده در اکسپریا زد ۳ پلاس بود، پس در این زمینه تغییر زیادی نداشت. این مدل از رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت با استاندارد UFS 3.0 استفاده میکند. باتری اندکی بزرگتر شده بود، گزینه حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت اضافه شده بود و توانسته بود گواهی IP68 را نیز به دست آورد.

برخی از ویژگی های گوشی های پرچمدار سونی حتی در این مراحل اولیه نیز در این گوشی بود، از جمله مقاومت در برابر آب و گرد و غبار – این گوشی دارای گواهی IP57 بود که در آن زمان خیلی خوب محسوب سایت sonymag می شد. از موارد تحسین برانگیز این گوشی طراحی رده بالای آن بود که نشان می داد سونی همیشه می داند چطور یک گجت با طراحی مناسب بسازد. داشتن دوربین خوب همیشه جزء اولویت های سونی در این سال ها بوده است و همچنان نیز همینطور است. وقتی هر ساله چند پرچمدار و تعداد زیادی گوشی غیر پرچمدار عرضه می شود، دیگر یافتن اینکه چه در مواردی یک دستگاه سری اکسپریا ارتقا یافته است، همیشه کار آسانی نیست. معمولا ارائه یک آپدیت جدید برای ارتقا اندروید گوشی سونی به صورت اعلان بروزرسانی گوشی سونی در نمایشگر به نمایش در می آید.

99٪ طیف رنگ sRGB در اینجا پشتیبانی می شود. این مدل از گوشیهای سونی یکی از همین محصولات است که با بدنهای فلزی، پشتیبانی از دو سیم کارت و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی روانهی بازار شده است. و همین. این یکی از محدودترین ارتقاها در تاریخ گوشی های هوشمند بود. همچنین این نسخه شامل یک مجموعه پین از شاهین، خرس و گرگ، یک نقشه پارچهای از Yggdrasil و حلقه افسانهای Draupnir میشود. در مقایسه تلویزیون ال جی و سونی ، 6 معیار در این تلویزیون ها مورد سنجش قرار گرفته است که شامل موارد زیر می شوند. شما امروز می توانید با تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-65X8500F سایز 65 اینچ بصورت کامل و تخصصی آشنا شوید. حتی خرابی ال سی دی هم میتونه منجر به روشن نشدن موبایل سونی xperia a1 یا هر گوشی هوشمند دیگه ای بشه. داستان Assassin’s Creed Valhalla در سال 823 میلادی و همزمان با مبارزه وایکینگها با بریتانیا روایت میشود و در آن بازیکنان نقش یک وایکینگ به نام اِیوُر را برعهده دارند. هر چند دوربین پشتی به ۲۳ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده بود و باید اشاره کنیم که در کنار این گوشی اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم (با صفحه نمایش بزرگتر و باتری بیشتر) معرفی شدند.

به لطف این ویژگی، با توجه به محیطی که مانیتور در آن قرار گرفته است، نور هر قسمت میتواند به صورت مجزا از بقیه بخشها تنظیم شود. استفاده از چراغهای نوری رنگارنگ در اسپیکرها باعث میشود تا هنگام پخش موزیک بتوان از رقص نور نیز استفاده کرد. در شهرستان ها نیز تلویزیون کمتر از 24 ساعت به دست شما خواهد رسید. اکسپریا زد ۳ دارای نسخه کامپکت و همچنین تبلتی به این نام نیز بود. این 2 نفر زمانی که در فروش اولین محصولشان که یک پلوپز بود با شکست مواجه شد، به تولید ضبط صوت روی آوردند، ایدهی این وسیله که از یک دستگاه آمریکای گرفته شده بود نیز با موفقیت همراه نبود، اما با درگیر شدن بیشتر ژاپن در جنگ، آن روی سکه برگشت و شانس به آنها روی خوش نشان داد و نیاز به شنیدن خبرهای روز در آن زمان احساس شد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida