کاشی شیشه ای بهینا تایل و ویژگی های منحصر به فرد کاشی شیشه ای | espinassco

در همین راستا، تلاش بسیاری را در جهت رضایت مشتری، ارتقا کیفیت محصولات، خدمات و تامین منافع استفاده کنندگان از محصولات انجام داده است. کاشی های شیشه ای مارکت سرام برای کاشی کاری آشپزخانه تقریباً در هر رنگی که تصور کنید وجود دارد. آنها همچنین به اشکال جالب و فراتر از قالب های معمولی که قبلا وجود داشتند، ساخته شده اند.

قیمت خرید انواع کاشی و سرامیک شیشه ای

© استفاده از مطالب پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام‌پخش فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. همچنین این شرکت ها سفارشات اقصا نقاط را ثبت می کند و انواع این محصول را به مشتریان و خریداران ارسال می کنند. کاشی های شیشه ای موزاییک به طور معمول بر روی توری مشبک سوار شده اند و نصب آنها را برای شما آسان تر می کند. تمیزکردن ساده – کاشی‌های شیشه ای در برابر لکه مقاوم هستند بنابراین تمیزکردن و از بین بردن لکه‌ها از روی این نوع کفپوش بسیار ساده خواهد بود. سرکه نیز می‌تواند به براق شدن و ضد عفونی کردن این نوع کفپوش کمک کند.

کاشی شیشه ای ارکید 2521 سبز 30*30 آوین تایل

کاشی شیشه ای یکی از انواع کاشی هاست که کاربرد فراوانی در آشپزخانه دارد و استفاده از این نوع کاشی به دلیل داشتن ویژگی های خاص، سبب زیبا شدن محیط می شود. قابلیت منحصر به فرد این نوع کاشی ها ماندگاری و طول عمر بالای آن هاست. چرا که هم زیبایی خاصی به فضای آشپزخانه می‌بخشد هم تمیزکردن آن برای فضایی همانند دیوار پشت ظرفشویی که دائم آب پاشیده می‌شود و آلوده خواهد شد ساده‌تر است. علاوه بر این‌ها، هرچند ممکن است غیرعادی به نظر برسد اما از کاشی شیشه‌ای بعنوان کفپوش نیز استفاده می‌شود. در مورد کاشی های شیشه‌ای باید گفت که شما گزینه های مختلفی از رنگ و طرح را میتوانید انتخاب نمایید و دیگر مجبور نیستید کاشی های یکدست و یک طرح تهیه کنید.

کاشی شیشه ای بهینا تایل و ویژگی های منحصر به فرد کاشی شیشه ای | espinassco

اما در کاشی های شیشه ای بافت یا به عبارتی رویه لعاب روی کاشی ضخامت بیشتری نسبت به انواع کاشی های معمولی و حتی نسبت به قسمت سفالی کاشی دارد. این مسئله باعث می شود که کاشی حالت شیشه ای به خود بگیرد و جذابیت ظاهری بسیار زیادی پیدا کند. تیم محتوایی کاشیران در این مقاله قصد دارد در مورد کاربرد کاشی شیشه ای و همچنین انواع آن اطلاعات کامل تری در اختیار شما قرار دهد. امروزه به دلیل جذاب شدن و مدرن شدن طراحی های جدید دکوراسیون از کاشی های شیشه ای استفاده های بسیار زیادی می شود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • از ویژگی های دیگر کاشی شیشه ای می‌توان اشاره کرد که در برابر خراش مقاوم است.
  • ما سعی کرده ایم حداکثر توان خود را در کیفیت گذاشته و با حداقل ترین سود وارد بازار شویم.
  • اما در کاشی های شیشه ای بافت یا به عبارتی رویه لعاب روی کاشی ضخامت بیشتری نسبت به انواع کاشی های معمولی و حتی نسبت به قسمت سفالی کاشی دارد.
  • نوع و ضخامت لعاب اعمال شده بر روی کاشی می تواند میزان درخشش و کیفیت کاشی را معین کند.
  • به همین جهت می‌ توان این نوع کاشی را در مکان‌ های مختلف از جمله فضاهای مرطوب همچون سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، استخر و مجموعه های ورزشی مورد استفاده قرارداد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida