چگونه بدون فکر کردن به آن یک تصویر “عکاسی” ایجاد کردم – sonyalpharumors

به همه کسانی که می گویند من نباید این مطالب را در SAR پست کنم:
می‌توانید از مهارت‌های عکاسی خود استفاده کنید و از تجهیزات سونی برای تولید تصاویر هوش مصنوعی استفاده کنید. علاوه بر این، از عکس های واقعی شما می توان برای آموزش هوش مصنوعی و ویرایش عکس های خود استفاده کرد. پس این دیر یا زود بخشی از گردش کار شما خواهد شد. این چیزی نیست که من آن را دوست داشته باشم، اما سعی خواهم کرد ببینم چگونه این انقلاب را به گونه ای هدایت کنم که با نیازهای من به عنوان یک عکاس مطابقت داشته باشد.




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/the-upsetting-future-we-are-in-how-i-created-a-photographic-image-without-even-thinking-about-it/

آن تصویر بالا را می بینید؟ من ChatGPT را آموزش دادم تا سبک عکاسی خود را بیاموزد و آن را به دستورات و پارامترهای مناسب برای تولید تصاویر هوش مصنوعی جدید در Midjourney ترجمه کند. اکنون می‌توانم هر تصویر منظره‌ای را که می‌خواهم با سبکی که می‌خواهم ایجاد کنم، حتی با تنظیم دوربینی که می‌خواهم، بدون اینکه حتی به نحوه انجام این کار فکر کنم.

بله … این ناراحت کننده است! بله این عکاسی نیست. بله… این ربطی به تجهیزات سونی ندارد، بخشی از این واقعیت است که من می توانم از تنظیمات دوربین سونی و تنظیمات لنز سونی “تقلید” کنم.

بنابراین وقتی آن موضوعات هوش مصنوعی را پست می‌کنم، هدفم این است که همه ما یاد بگیریم که چگونه بر تجارت ما تأثیر می‌گذارد. این هرگز عکاسی واقعی را از بین نخواهد برد، اما مطمئناً بر آن تأثیر خواهد گذاشت. من به زودی به شما نشان خواهم داد که چگونه ChatGPT را برای یادگیری سبک از لنزها و دوربین های سونی آموزش می دهم. در همین حال، اگر علاقه مندید ببینید که چگونه ChatGPT را برای Lanscape “شبیه سازی عکاسی” آموزش می دهم، این ویدیو را ببینید:

اما به من گوش دهید که چرا فکر می کنم این برای شما به عنوان یک عکاس بسیار مهم است. تا جایی که می خواهید از این فناوری هوش مصنوعی متنفر باشید، اما من از این مطمئن هستم:

  1. تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی به زودی از عکاسی قابل تشخیص نیستند. آنها همان کیفیت را خواهند داشت، حتی می توانند با سبک مورد نظر شما (بوکه، رنگ ها، وضوح، فیلترها و غیره) آموزش ببینند.
  2. تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی جایگزین برخی از بخش‌های عکاسی می‌شوند (مانند عکاسی Stock).
  3. در آینده می توانید عکس های واقعی خود را با فناوری هوش مصنوعی ویرایش کنید و نوع جدیدی از تصاویر ترکیبی ایجاد کنید (ویدیوی من در مورد این اینجا)

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida