چند حرکت غیرمنتظره سونی؟ Digitaldigest طرف سونی را می گیرد… – sonyalpharumors




منبع: https://www.sonyalpharumors.com/firmware-saga-some-unexpected-sony-moves-digitaldigest-takes-sonys-side/البته A1 یک دوربین عالی است! اما سونی در یک حباب زندگی نمی کند. رقبایی مانند فوجی و نیکون وجود دارند که در واقع مسیر معکوس را پیش می‌روند و اغلب ویژگی‌های جدیدی را از طریق به‌روزرسانی میان‌افزار اضافه می‌کنند که پیش‌از راه‌اندازی دوربین خود پیش‌بینی نمی‌کردند یا قول آن را نمی‌دادند. بنابراین مشکل این است که مشتریان در آینده دو بار فکر خواهند کرد که آیا باید یک خرید کنند
نیکون Z8 یا سونی A7rV یا فوجی X-T5 با دانستن اینکه نیکون و فوجی احتمالاً ویژگی‌های جدیدی را در به‌روزرسانی‌های آینده دریافت خواهند کرد.

من نکات بسیار وحشیانه ای دریافت کردم که ممکن است چیزی در سونی “در حال حرکت” باشد (ویدیو را در بالا تماشا کنید). و انصافاً من همچنین می خواهم نظر دیگری به شما بدهم:

TheDigitalDigest (تصویر زیر) به نوعی “دفاع” از سیاست سیستم عامل سونی است که اساساً می گوید:

  • سونی قول نداده است که ویژگی های خود را اضافه کند سونی A1 (یا هر دوربین دیگری). بنابراین ما باید از درخواست چیزهایی که سونی نگفته است که آنها را تحویل خواهند داد، دست برداریم
  • او می گوید در صنعت دیجیتال اضافه نکردن ویژگی های جدید از طریق نرم افزار کاملا طبیعی است. اگر ویژگی‌های جدید می‌خواهید باید تجهیزات جدید بخرید.

پاسخ ساده من به آن این است:

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida