ما (کارگردان هنری): اکنون چندین سال است که روی طراحی فضا برای نمایشگاه های IFA، CES و سایر نمایشگاه های لوازم الکترونیکی مصرفی در ژاپن و خارج از کشور کار می کنم. بدیهی است که تمرکز اصلی روی محصولات نهایی است، بنابراین من معمولاً سعی میکنم اطلاعات مکانی را به سبکی ساده و خنثی طراحی کنم که به محصولات اجازه دهد در مرکز توجه قرار گیرند.
سوزوکی (طراح): پروژه WOW Factory در واقع اولین باری بود که روی طراحی فضا کار میکردم. وقتی به عنوان اولین بار وارد کار شدم، واقعاً روی نمایه کردن فناوری های خاص به روشی عمیق و عمیق تمرکز نکردم. تمرکز من بیشتر روی استفاده از رنگها و گرافیک برای الهام بخشیدن به جنبههای سرگرمکننده و ارزشمند تجربه بود.
زمانی که به این فکر کردیم که چگونه فناوریهایی را که مشتریان قبلاً ندیده بودند به نمایش بگذاریم، کیتا به ایدهای عالی رسید: مفهوم «سلول». او گفت، همانطور که مردم با فناوریهای جدید و سرگرمکننده مواجه میشوند، تخیل آنها فعال میشود و شروع به جسارت در مسیرهای جدید میکند – مانند سلولهایی که رشد میکنند و به کلهای کاملتری گسترش مییابند. تصاویری که من در نهایت ایجاد کردم حول آن مفهوم اصلی طراحی، با «سلولهای» رنگی تک رنگ که فناوریهای جدید و بدون شکل را نشان میدهند و برای ایجاد چند ضلعی به یکدیگر میپیوندند، ساخته شدند. طرحهای گرافیکی معمولاً محصولات را در جلو و مرکز قرار میدهند، اما کارخانه WOW من را مجبور کرد که خارج از این جعبه فکر کنم. باید راهی برای تاکید بر چیزها بدون هیچ شکل واضحی پیدا می کردم. برای من، این یک تجربه واقعاً ارزشمند بود.