پورتال گروه سونی – STELLAR WORKS و SONY PRESENT ‘STAYDREAM

مجموعه‌ای از قطعات مفهومی که با مشارکت مرکز خلاقیت سونی طراحی شده‌اند، در محیطی فراگیر به نمایش گذاشته می‌شوند که بر روی آوردن عناصر کلیدی بیرون به داخل خانه تمرکز دارد. نصب به دست آمده برای نشان دادن کنار هم قرار گرفتن محیط طبیعت در بافت فضاهای داخلی، ارائه امکانات هیجان انگیز آینده است که حس رفاه را در خانه های ما افزایش می دهد.

Stellar Works و Creative Center سونی در ایجاد “STAYDREAM – واقعیتی سورئال” که در طول NYCxDESIGN 2023 (18 تا 25 می) روی صحنه می رود، همکاری کرده اند. هدف این ارائه مفهومی برقراری ارتباط و آشکار کردن اشکال جدید تجربه کاربر، حس نوآورانه، و تعامل تعاملی، کاوش در همزیستی واقعیت‌های فیزیکی و متا است.

STAYDREAM یک واقعیت سورئال
آثار ستاره ای
شرکت گروه سونی

کارخانه استلار ورکز دارای یک آتلیه تخصصی طراحی مبلمان است که در آن تکنیک‌های سنتی صنایع دستی در یک فرآیند تولید نوآورانه حفظ می‌شوند. در طول 10 سال گذشته، استلار ورکز در بازارهای تجاری و مصرفی رشد چشمگیری بین المللی داشته است، در حالی که به ارائه مبلمان سفارشی برای برخی از نمادین ترین پروژه های مهمان نوازی سفارشی در جهان ادامه می دهد.

درباره Creative Center، Sony Group Corporation

STAYDREAM یک جشن تجربی و حسی از داستان سرایی خواهد بود که کل نمایشگاه استلار ورکز در خیابان کانال در نیویورک را در بر می گیرد. این نصب، امکانات طراحی را از طریق لنز خلاقیت بررسی می‌کند تا با استفاده از فضا و مبلمان، تجربه‌ای از محیط را برای مخاطب فراهم کند. در جای دیگر Calico Wallpaper، که مخصوصا برای این نمایشگاه انتخاب شده است، در هر دو سطح نمایشگاه Stellar Works مستقر خواهد شد و پس‌زمینه‌ای جدایی‌ناپذیر از مجموعه‌ای از طرح‌های طراحی شده توسط سونی را تشکیل می‌دهد.

سونی همیشه در طراحی پیشرو بوده و یکی از اولین شرکت هایی است که یک استودیوی خلاقانه داخلی ایجاد کرده است. از زمان آغاز به کار خود در سال 1961، سونی به دلیل داشتن یک تیم طراحی جهانی پیشرو و برنده جایزه، شهرت خود را به دست آورده است. امروزه سهم تیم فراتر از طراحی صرفاً محصول به طیف گسترده ای از فعالیت های طراحی، از جمله تجربه کاربر، ارتباطات، سرگرمی و موارد دیگر گسترش یافته است. مرکز طراحی اروپا بازوی گسترده مرکز خلاقیت است.

این نصب مشترک در نمایشگاه استلار ورکز نیویورک میزبانی خواهد شد: خیابان کانال 304، نیویورک، نیویورک 10013 از 18 تا 25 مه 2023. (هر روز از ساعت 10:00 تا 18:00).

تصویر طراحی فضا

یادداشت برای ویراستاران

درباره استلار ورکز

هیروتاکا تاکو، مدیر خلاق و رئیس مرکز طراحی سونی در اروپا می افزاید:”ما می‌خواستیم کشف کنیم که چگونه فن‌آوری، صنایع دستی، سرگرمی و مهمان‌نوازی می‌توانند به طور یکپارچه به نقطه‌ای ادغام شوند که تجربه‌های مجازی و فیزیکی در کنار هم وجود داشته باشند. من معتقدم که همکاری ما با استلار ورکز این امکان را فراهم خواهد کرد“.

Yuichiro Hori بنیانگذار و مدیر عامل Stellar Works در مورد راه اندازی اظهارنظر می کند:”از ابتدای این پروژه هیجان انگیز، یک هم افزایی ارگانیک بین Creative Center سونی و Stellar Works وجود داشته است. ما با هم تجربه‌ای ایجاد کرده‌ایم که مهارت‌های Stellar Works در طراحی و ساخت مبلمان را با تخصص بی‌نظیر سونی در نوآوری و فناوری ترکیب می‌کند. ما مشتاقانه منتظر همه بازدیدکنندگان در نمایشگاه نیویورک خود هستیم تا چیزی خاص را برای NYCxDESIGN تجربه کنند.“.

ما به طور مداوم امکانات طراحی را بررسی می‌کنیم و با مردم در سراسر جهان کار می‌کنیم تا تجربیات غنی‌تر و سبک‌های زندگی راحت‌تر را درک کنیم – در حالی که از طریق ادغام خلاقیت و فناوری، «استانداردهای جدید» ارزش را ایجاد می‌کنیم.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202303/23-009E/index.html

28 مارس 2023

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

Stellar Works که توسط مدیر عامل شرکت Yuichiro Hori در سال 2012 تأسیس شد، یک برند مبلمان ژاپنی است که دارای شبکه توزیع جهانی و دفاتر و نمایشگاه‌هایی در سراسر جهان است. این برند همچنین با معتبرترین طراحان جهان همکاری می کند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida