پورتال گروه سونی – Perspectives vol.7 – Marcy Wu، Tony Wang x Raye Fukuda | داستان ها

رای فوکودا
مدیر طراحی، استودیو 3
مرکز خلاقیت سونی

ویرایش و چیدمان توسط تحریریه AXIS

متن از جونیا هیروکاوا




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives07/index.html


در حال کشف مجدد
جذابیت “آنالوگ”.

مرسی وو
رئیس
شرکت eslite

در هتل مجلل، همه چیز حول محور مفاهیم اصلی کتاب خواندن و پرورش فرهنگ تایوانی می چرخد. از لابی گرفته تا اتاق‌های مهمان و حتی رستوران‌ها، کل فضا این تمرکز را در جلو و مرکز قرار می‌دهد، که بازتاب فلسفه بنیانگذار گروه، مرحوم رابرت وو است. محیط شما را در حال و هوای مطالعه قرار می دهد، مطمئن باشید. یک قدم به بیرون از بالکن، قسمتی از سبز را در زیر نشان می دهد، مناظر طبیعی با چشم انداز شهر در هم آمیخته است. گهگاه آواز پرندگان در هوا پر می شود. بادهای گرم از پنجره ها می گذرد مطمئناً این حال و هوای است که باعث می‌شود بخواهید با یک کتاب به عقب برگردید.


القای زندگی معمولی با تجربیات خارق العاده


لابی پر از قفسه‌هایی است که 5500 عنوان کتاب را در خود جای داده است. اتاق‌های مهمان دارای کاناپه‌های بزرگ هستند که مکان‌های مناسبی برای دراز کشیدن یا جمع شدن با کتاب هستند. این وان‌ها حتی سینی‌هایی دارند که میهمانان می‌توانند از آن برای نگه داشتن کتاب‌های خود استفاده کنند، اگر در حال مطالعه‌ی آرام در حمام باشند. در همین حال، روی هر میز، یک جعبه کوچک حاوی مداد، پاک کن و موارد دیگر، و روی هر میز قهوه یک سبدی میوه قرار دارد. وقتی وارد یک اتاق مجلل هتل می شوید، وارد یک آغوش گرم از شیوه زندگی «آنالوگ» می شوید: خواندن کتاب روی کاغذ واقعی، قرار دادن یک مداد واقعی روی صفحه، قدردانی از یک محیط ساده و آرامش بخش.


Raye Fukuda طراح سونی

رایه فوکودا، طراح شرکت سونی، برای مصاحبه با مرسی وو، رئیس شرکت eslite و تونی وانگ، مدیر کل هتل eslite از هتل eslite بازدید کرد. در ادامه بخوانید تا بدانید فوکودا از مکالمه خود با این دو رهبر چه آموخته است – و چه چیزهایی در مورد حفظ یک جریان ثابت از ارزش تجربه که منحصر به محیط است، کشف کرده است.





خواندن تجربیات خارق العاده

مقصد این قسط eslite بود، که به عنوان یک کتابفروشی شروع شد و از زمان افتتاح در تایپه در سال 1989، فرهنگ محلی را به حرکت درآورده است. در طول سه دهه گذشته، گروه eslite پایگاه رو به رشدی از مکان‌های کتابفروشی ایجاد کرده است و همچنین به انواع مختلفی تبدیل شده است. صنعت اقامت با افتتاح هتل اسلیت در سال 2015.

قرار بود هتل در واقع مسئول ساخت و بهره برداری از فناوری باشد، بنابراین ما با یکی دیگر از پرسنل توکیو نشستیم تا مفهوم حواس پنهان را ارائه دهیم، در مورد تجربیاتی که این رویکرد می تواند قفل کند صحبت کنیم، و خلاصه ای از آن را انجام دهیم. اجزای فنی در طول مرحله نمونه‌سازی، ما بازخورد مشتری را در مورد ویژگی‌های خاص ارائه کردیم – برای مثال، حرکت تصاویر پیش‌بینی‌شده و تنظیمات نور بهینه برای فضا – برای کمک به به ثمر نشستن تجربه هدف در یک چیدمان مشترک و رفت‌وآمد. در پایان، مفهوم Hidden Senses، که به عنوان یک نصب شروع شد، در یک محیط هتل زنده شد – و مکان برای تجربه حیاتی بود.




توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida