طراحی محیط ها و تجربیات به ساخت یک داستان خوب بستگی دارد. وقتی آن روایت در جای خود قرار می گیرد، شما شروع به بافتن آن در فضا، تجربه، کل خدمات می کنید – از جمله قسمت پشتی. این چالشی است که باید از عهده آن برآیید. در eslite، یادآوری واضحی از صحت این موضوع دریافت کردم.
راه اندازی تابلوهای دیجیتال در میز جلو یکی دیگر از توکیو
چیزی که من در زمان حضورم در eslite به دست آوردم، درک عمیقتر دو نکته کلیدی بود: اول از همه، توسعه یک طراحی مطابق با مفهوم، تجهیزات، ارزش مشتری و خدمات به عنوان یک کل چقدر مهم است. و چقدر سخت است که ارزش را به صورت مستمر حفظ کنیم. برای مثال، پروژه Hidden Senses برای یک/دیگر توکیو به به روز رسانی محتوا و نگهداری نیاز دارد. در هتل اسلیت، آنها با همین چیزها سر و کار دارند. ما هنوز در حال بررسی توسعه در سمت خدمات هستیم. مرسی وو میگوید این کار در حال پیشرفت است. فرآیند تکمیل بعد خدمات به دریافت بازخورد از مشتریان، جمعآوری اطلاعات از کارمندان و پاسخگویی بر این اساس بستگی دارد.
Raye Fukuda طراح سونی
تونی وانگ
مدیر کل
هتل مجلل