پورتال گروه سونی – Perspectives vol.7 – Marcy Wu، Tony Wang x Raye Fukuda | داستان ها

طراحی محیط ها و تجربیات به ساخت یک داستان خوب بستگی دارد. وقتی آن روایت در جای خود قرار می گیرد، شما شروع به بافتن آن در فضا، تجربه، کل خدمات می کنید – از جمله قسمت پشتی. این چالشی است که باید از عهده آن برآیید. در eslite، یادآوری واضحی از صحت این موضوع دریافت کردم.




راه اندازی تابلوهای دیجیتال در میز جلو یکی دیگر از توکیو


چیزی که من در زمان حضورم در eslite به دست آوردم، درک عمیق‌تر دو نکته کلیدی بود: اول از همه، توسعه یک طراحی مطابق با مفهوم، تجهیزات، ارزش مشتری و خدمات به عنوان یک کل چقدر مهم است. و چقدر سخت است که ارزش را به صورت مستمر حفظ کنیم. برای مثال، پروژه Hidden Senses برای یک/دیگر توکیو به به روز رسانی محتوا و نگهداری نیاز دارد. در هتل اسلیت، آن‌ها با همین چیزها سر و کار دارند. ما هنوز در حال بررسی توسعه در سمت خدمات هستیم. مرسی وو می‌گوید این کار در حال پیشرفت است. فرآیند تکمیل بعد خدمات به دریافت بازخورد از مشتریان، جمع‌آوری اطلاعات از کارمندان و پاسخگویی بر این اساس بستگی دارد.

Raye Fukuda طراح سونی

تونی وانگ
مدیر کل
هتل مجلل


رایه فوکودا، طراح شرکت سونی، برای مصاحبه با مرسی وو، رئیس شرکت eslite و تونی وانگ، مدیر کل هتل eslite از هتل eslite بازدید کرد. در ادامه بخوانید تا بدانید فوکودا از مکالمه خود با این دو رهبر چه آموخته است – و چه چیزهایی در مورد حفظ یک جریان ثابت از ارزش تجربه که منحصر به محیط است، کشف کرده است.





در حال کشف مجدد
جذابیت “آنالوگ”.

متن از جونیا هیروکاوا




منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives07/index.html

چرخاندن تاس باعث تغییر عکس روی نمایشگر می شود

ثبات طرح:
همسو کردن طراحی سرویس با داستان

قرار بود هتل در واقع مسئول ساخت و بهره برداری از فناوری باشد، بنابراین ما با یکی دیگر از پرسنل توکیو نشستیم تا مفهوم حواس پنهان را ارائه دهیم، در مورد تجربیاتی که این رویکرد می تواند قفل کند صحبت کنیم، و خلاصه ای از آن را انجام دهیم. اجزای فنی در طول مرحله نمونه‌سازی، ما بازخورد مشتری را در مورد ویژگی‌های خاص ارائه کردیم – برای مثال، حرکت تصاویر پیش‌بینی‌شده و تنظیمات نور بهینه برای فضا – برای کمک به به ثمر نشستن تجربه هدف در یک چیدمان مشترک و رفت‌وآمد. در پایان، مفهوم Hidden Senses، که به عنوان یک نصب شروع شد، در یک محیط هتل زنده شد – و مکان برای تجربه حیاتی بود.





رای فوکودا
مدیر طراحی، استودیو 3
مرکز خلاقیت سونی

ویرایش و چیدمان توسط تحریریه AXIS

مرسی وو
رئیس
شرکت eslite

لابی پر از قفسه‌هایی است که 5500 عنوان کتاب را در خود جای داده است. اتاق‌های مهمان دارای کاناپه‌های بزرگ هستند که مکان‌های مناسبی برای دراز کشیدن یا جمع شدن با کتاب هستند. این وان‌ها حتی سینی‌هایی دارند که میهمانان می‌توانند از آن برای نگه داشتن کتاب‌های خود استفاده کنند، اگر در حال مطالعه‌ی آرام در حمام باشند. در همین حال، روی هر میز، یک جعبه کوچک حاوی مداد، پاک کن و موارد دیگر، و روی هر میز قهوه یک سبدی میوه قرار دارد. وقتی وارد یک اتاق مجلل هتل می شوید، وارد یک آغوش گرم از شیوه زندگی «آنالوگ» می شوید: خواندن کتاب روی کاغذ واقعی، قرار دادن یک مداد واقعی روی صفحه، قدردانی از یک محیط ساده و آرامش بخش.


توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida