پورتال گروه سونی – Perspectives vol.7 – Marcy Wu، Tony Wang x Raye Fukuda | داستان ها

مرسی وو
رئیس
شرکت eslite

خواندن تجربیات خارق العاده

رای فوکودا
مدیر طراحی، استودیو 3
مرکز خلاقیت سونی

مقصد این قسط eslite بود، که به عنوان یک کتابفروشی شروع شد و از زمان افتتاح در تایپه در سال 1989، فرهنگ محلی را به حرکت درآورده است. در طول سه دهه گذشته، گروه eslite پایگاه رو به رشدی از مکان‌های کتابفروشی ایجاد کرده است و همچنین به انواع مختلفی تبدیل شده است. صنعت اقامت با افتتاح هتل اسلیت در سال 2015.

در هتل مجلل، همه چیز حول محور مفاهیم اصلی کتاب خواندن و پرورش فرهنگ تایوانی می چرخد. از لابی گرفته تا اتاق‌های مهمان و حتی رستوران‌ها، کل فضا این تمرکز را در جلو و مرکز قرار می‌دهد، که بازتاب فلسفه بنیانگذار گروه، مرحوم رابرت وو است. محیط شما را در حال و هوای مطالعه قرار می دهد، مطمئن باشید. یک قدم به بیرون از بالکن، قسمتی از سبز را در زیر نشان می دهد، مناظر طبیعی با چشم انداز شهر در هم آمیخته است. گهگاه آواز پرندگان در هوا پر می شود. بادهای گرم از پنجره ها می گذرد مطمئناً این حال و هوای است که باعث می‌شود بخواهید با یک کتاب به عقب برگردید.


القای زندگی معمولی با تجربیات خارق العاده


Raye Fukuda طراح سونی


من مدیر پروژه ابتکار «یک/توکیوی دیگر» سونی بودم که علائم دیجیتالی را در قسمت پذیرش هتل برای یکی دیگر از توکیوها گنجانده بود. همه چیز از زمانی شروع شد که نماینده یکی از توکیوهای دیگر نمایشگاه «حواس پنهان» سونی را در طول هفته طراحی میلان 2018 دید – ظاهراً این یک تجربه الهام‌بخش بود که باعث شد یکی دیگر از توکیوها برای طراحی میز جلو با سونی تماس بگیرند. حوزه. مفهوم حواس پنهان کاوشی است در مورد اینکه چگونه فناوری جدید می تواند با افراد در نقشی راحت و مکمل هماهنگ شود و زندگی روزمره را از طریق محصولات و فضاهایی با داستان های معنادار غنی کند. رویکرد حواس پنهان به جای اینکه جادوگری با فناوری پیشرفته را در کانون توجه قرار دهد، بر استفاده از فناوری برای القای زندگی عادی با تجربیات خارق‌العاده تمرکز دارد.




مجموعه Perspectives طراحان سونی را در زمینه‌های گوناگون دنبال می‌کند، جایی که آنها بینش‌های جدیدی را از متخصصان و کهنه‌کاران با تجربه با ایده‌های گسترده و انرژی‌های خلاقانه هیجان‌انگیز به‌دست می‌آورند.

تونی وانگ
مدیر کل
هتل مجلل



در حال کشف مجدد
جذابیت “آنالوگ”.

رایه فوکودا، طراح شرکت سونی، برای مصاحبه با مرسی وو، رئیس شرکت eslite و تونی وانگ، مدیر کل هتل eslite از هتل eslite بازدید کرد. در ادامه بخوانید تا بدانید فوکودا از مکالمه خود با این دو رهبر چه آموخته است – و چه چیزهایی در مورد حفظ یک جریان ثابت از ارزش تجربه که منحصر به محیط است، کشف کرده است.





منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/perspectives07/index.htmlطراحی محیط ها و تجربیات به ساخت یک داستان خوب بستگی دارد. وقتی آن روایت در جای خود قرار می گیرد، شما شروع به بافتن آن در فضا، تجربه، کل خدمات می کنید – از جمله قسمت پشتی. این چالشی است که باید از عهده آن برآیید. در eslite، یادآوری واضحی از صحت این موضوع دریافت کردم.




از دیدگاه من در طراحی راه حل و طراحی خدمات، راه های زیادی را می بینم که طراحان می توانند از تفکر انعطاف پذیر و خارج از چارچوب برای برآوردن نیازهای معنادار استفاده کنند. گذراندن وقت در هتل مجلل ایده‌های زیادی به من داد: آنها می‌توانستند اتاق‌ها را با رمان‌های طولانی‌تر تجهیز کنند تا به مسافران جت‌لگ کمک کنند در شب‌های بی‌خوابی خود را مشغول کنند، نمایشگاه‌های کتاب و سایر رویدادهای مطالعه محور برگزار کنند، یا از عناصر دیجیتال برای غنی‌تر کردن میز جلو استفاده کنند. فضا. امکانات در همه جا وجود داشت – و هیجان انگیز. ذهن پشت هتل مجلل در موقعیت عالی برای ارائه ارزش تجربه در سطحی منحصر به فرد و ناملموس است. آنها مطالعه را به قلب یک تجارت پر رونق تبدیل کرده اند. این دیدگاه بنیانگذار هنوز در حال شکوفایی است و به این دلیل است که نیازهای مکان را برآورده می کند. بر این اساس، هتل مجلل قطعاً فرصتی برای شکل دادن به یک تجربه مهمان متمایز بر اساس آن روح دارد.

چرخاندن تاس باعث تغییر عکس روی نمایشگر می شود

ثبات طرح:
همسو کردن طراحی سرویس با داستان

راه اندازی تابلوهای دیجیتال در میز جلو یکی دیگر از توکیو


قرار بود هتل در واقع مسئول ساخت و بهره برداری از فناوری باشد، بنابراین ما با یکی دیگر از پرسنل توکیو نشستیم تا مفهوم حواس پنهان را ارائه دهیم، در مورد تجربیاتی که این رویکرد می تواند قفل کند صحبت کنیم، و خلاصه ای از آن را انجام دهیم. اجزای فنی در طول مرحله نمونه‌سازی، ما بازخورد مشتری را در مورد ویژگی‌های خاص ارائه کردیم – برای مثال، حرکت تصاویر پیش‌بینی‌شده و تنظیمات نور بهینه برای فضا – برای کمک به به ثمر نشستن تجربه هدف در یک چیدمان مشترک و رفت‌وآمد. در پایان، مفهوم Hidden Senses، که به عنوان یک نصب شروع شد، در یک محیط هتل زنده شد – و مکان برای تجربه حیاتی بود.




توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida