پورتال گروه سونی – FANCL Genki Station | داستان‌ها داستان‌های درونی با الهام از طراحی

100 سال سلامتی:
حمایت از سن طول عمر
با حس سرگرمی

مامیزوکاFANCL می خواهد در ارتقای سلامت مادام العمر شریک باشد. ما نه تنها تجارت مکمل های غذایی خود را تبلیغ می کنیم، بلکه یک موزه پزشکی پیشگیری در میدان FANCL Ginza نیز داریم که تست آمادگی جسمانی رایگان ارائه می دهد. زمانی که در حال بازسازی کامل ساختمان بودیم، تصمیم گرفتیم یک طبقه را با محتوای بازی که همه سنین می توانند از آن لذت ببرند، بازسازی کنیم. این رویکرد با امیدهای ما برای کمک به افراد بیشتر و بیشتر در زندگی سالم همسو است.

برای مشاوره با آقای اوچیاما از Sony Business Solutions مشورت کردیم. ما می خواستیم از تجربه سونی در ایجاد بازی ها و سرگرمی های جذاب، هیجان انگیز با جذابیت جهانی بهره ببریم. کل این پویایی کاملاً با اهداف ما برای ایجاد محتوایی که در محیط گینزا رشد می‌کند – منطقه‌ای که افراد در هر سنی، از جمله گردشگران خارجی را جذب می‌کند، مطابقت دارد. ما ایده‌های اولیه‌مان را برای شش نوع مختلف محتوا بیان کردیم و از تیم خواستیم تا تجربه‌ای دیجیتالی ارائه کنند که آگاهی از سلامتی را همراه با سر و صدایی از سرگرمی تقویت کند. ما می خواستیم مشتریان با انرژی بیشتری نسبت به زمانی که وارد شدند، آنجا را ترک کنند.

ایستگاه FANCL Genki که در طبقه هفتم میدان FANCL Ginza واقع شده است، محتوای رایگان مبتنی بر بازی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند تا از آن لذت ببرند و در مورد چگونگی سالم ماندن یاد بگیرند. چه چیزی باعث شد FANCL این فضا را ایجاد کند؟

همانطور که در ارائه اولیه ایده‌ها و امکانات هر بخش از محتوا را با استفاده از فناوری سونی توضیح دادم، این سوال را مطرح کردم که چگونه می‌توانیم مشتریان را از طریق تجربه احساس بهتری داشته باشند. من بر عنصر «داستان» تأکید کردم – تاکید بر اهمیت داستان‌ها در ایجاد چنین تجربه مثبت کاربر – و پیشنهاد کردم که با هم درباره آن فکر کنیم، پیشنهادی که با تیم FANCL طنین انداز شد. با آن، پروژه به طور جدی آغاز شد.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/fancl/index.htmlاوچیامامن درگیر تولید فضا در محیط های B2B هستم. وقتی در مورد این پروژه شنیدم، می دانستم که طراحی پیچیده کلید خواهد بود. بنابراین از طراح خود ShÅ ji خواستم که از همان ابتدا وارد کشتی شود، و ما با هم کار کردیم تا ایده‌هایی در مورد اینکه چگونه می‌توانیم به بهترین شکل درخواست‌های خانم مامیزوکا را برآورده کنیم، ارائه دهیم.

شا جیآنچه برای ما بسیار مهم بود این بود که به مفهوم تیم FANCL برای ایجاد فضایی جدید برای ارتقای سلامتی نزدیک شویم. ما باید روی آن ایده اصلی تمرکز می کردیم و به آن شکل می دادیم. تیم FANCL می‌خواست مشتریان بتوانند پرانرژی‌تر از زمانی که وارد شدند از فضا بیرون بیایند. در طول بحث‌های گسترده با اوچیاما، به این نتیجه رسیدم که اگر فقط به خود محتوا و ظاهر عناصر جداگانه فکر کنیم، نمی‌توانیم این نیاز را برآورده کنیم. ما مجبور بودیم از تمرکز بر ارزش سرگرمی هر بخش به تنهایی فراتر برویم. برای ما، چالش بافتن یک داستان منسجم بود که در کل طبقه اجرا می‌شد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida