* عکس های کارگاه ها و ارائه در این مقاله بود
قبل از همه گیری COVID-19 گرفته شده است.
تحقیقات و کارگاه های آموزشی سال 2020 به صورت آنلاین انجام شد
در پرتو همه گیری
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/stories/designvision/
بهعلاوه، تلاشهایی را برای اهرمسازی DESIGN VISION در تعدادی از جنبهها، از جمله گنجاندن اقدامات مبتنی بر گزارش سالانه در استراتژیهای میانمدت بخشهای مختلف کسبوکار، اجرا میکند.
در حالی که فعالیت های DESIGN VISION بر روی تحقیقات طراحی متمرکز است، مؤلفه تحقیق تنها یک بعد از تلاش است. سوال کلیدی این است که چگونه می توان چشم انداز حاصل از تحقیق طراحی را در نظر گرفت و آن را به اقدام ملموس تبدیل کرد. طراحان باید داستان هایی را که ساخته اند از تجربیات خود بگیرند و آنها را به محصولات، خدمات و ارتباطات جدید تبدیل کنند.
تلاش مرکز خلاق DESIGN VISION با استفاده از قدرت طراحی برای شناسایی سریع روندها و ارزش های احساسی در جهان به این سؤالات می پردازد. هدف این ابتکار ارائه دیدگاه ها و نکات جدیدی است که فراتر از مرزهای هر حوزه یا بخش واحدی است.
این داستان ها در یک گزارش سالانه با عنوان بینش DESIGN VISION گرد هم می آیند.
مرکز خلاقیت از سال 2018 گزارشی را برای توزیع و انتشار اطلاعات در داخل گروه منتشر کرده است. گزارش ها به همراه یافته های اضافی در این وب سایت موجود است.