این موضوع، ایدهها و شخصیتهای مختلف مختلف را میبیند که با راهحلهای دیجیتالی نوع جدیدی از «یگانگی» را ارائه میدهند.
این شکل از بیان با یک جهان بینی مشخص می شود که واقعیت را با دیجیتال ترکیب می کند.
با رنگ های زنده و جلوه های جذاب به تصویر کشیده شده است.
بخش طراحی سونی، مرکز خلاقیت، نصب “CMF x MOOD” را در Material ConneXion Tokyo در Roppongi، توکیو برگزار خواهد کرد. این نصب دارای رنگها، مواد و پرداختهای به دست آمده از نتایج تحقیقات روند جهانی آنها و پیشبینیهای آتی است که از آنها انجام شده است.
این موضوع می بیند که مردم ارتباط خود را با طبیعت بازیابی می کنند و هماهنگی و تعادل را درک می کنند.
این شکل بیان با دور شدن از رنگ ها و اشکال مصنوعی شفا و آرامش را ارائه می دهد.
و زیبایی طبیعی را در بر می گیرد.
رزونانس پر انرژی
اعضای مرکز خلاقیت رنگ (C)، متریال (M) و پایان (F) را مطالعه میکنند و بر اساس بینشهای اصلی، پیشنهادهایی را در مورد نحوه ادغام آنها در محصولات و خدمات آینده ارائه میکنند. این ویژگیها که به آنها «CMF» نیز گفته میشود، عنصر مهمی برای ارائه محصولات و خدماتی است که عمیقاً در بین مردم طنینانداز میشود. با این حال، مواد مشابه بسته به شرایط در حال تغییر، مانند زمینه اجتماعی، می تواند برداشت های متفاوتی ایجاد کند. به این ترتیب، طراحان سونی از ژاپن و خارج از کشور گرد هم آمده اند تا یک تیم جهانی را تشکیل دهند و به طور مستمر تجزیه و تحلیل روند و تحقیقات میدانی را در مورد CMF انجام داده اند.
این نصب دارای آخرین تم های CMF مشتق شده توسط طراحان سونی است که پیش بینی های آینده را بر اساس نتایج تحقیقات روند جهانی خود انجام دادند. بازدیدکنندگان میتوانند «نمونههایی» از این مضامین را که در اشیا، ویدیوها و رابطهای کاربری منعکس شدهاند، مشاهده کنند. همچنین یک جلسه گفتگو توسط طراحان سونی برگزار خواهد شد.
تم های CMF شیفتگی تولید
مضمونی خوش بینانه که مردم را می بیند که به طور انعطاف پذیری با شرایط دشواری که وجود داشته وفق می دهند
از زمان شروع همه گیری در سال 2020، با استفاده از فناوری و راه حل های نوآورانه.
این شکل از بیان ترکیبی از زیبایی و عملکرد است.
شعر رمز شده
همهگیری جهانی باعث شده است که برخی از روندها بسیار فراتر از آنچه تصور میشد شتاب یا کند شده و در عین حال روندهای جدیدی را ایجاد کرده است. ما از پیشبینیهای روندی که توانستهایم از طریق حساسیت خلاقانه خود به عنوان طراحان سونی به دست آوریم، استفاده خواهیم کرد تا مسیر آینده CMF را در مورد محصولات و خدمات بررسی کنیم.
نمای کلی رویداد
- عنوان برنامه
- نصب “CMF x MOOD”.
- مدت زمان
- جمعه، 21 اکتبر – شنبه، 29 اکتبر 2022
- ساعت ها
- 10:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر
*تعطیل در ساعت 16:00 فقط در روز اول (21 اکتبر) - محل
- Material ConneXion Tokyo (AXIS Building B1F, 5-17-1 Roppongi, Minato-ku, Tokyo)
https://jp.materialconnexion.com/
بدون نیاز به درخواست / پذیرش رایگان - همکار
- Material ConneXion Tokyo (با مدیریت M Crossing Co., Ltd.)
منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/event/cmf_mood/
این موضوع ارزش واقعی را نه در زیبایی ناشی از یکنواختی، بلکه در چیزهایی که متنوع هستند، با داستانی برای گفتن می بیند.
این شکل از بیان، با بافت ها و رنگ های دست ساز که در طول زمان تغییر کرده اند، مشخص می شود.
احساس گرما و امنیت را ارائه می دهد.