پورتال گروه سونی – یک طراح سونی مفهومی برای مردان سیاه پوش: بین المللی | اخبار

در حالی که ماموران اصلی MIB از بیگانگان روی زمین مراقبت می کردند، یک طراح سونی با طراحی پروژکتورهای قلمی با تکنولوژی بالا اعضای آژانس به شکل گیری زیبایی شناسی فیلم کمک کرد. پروژه طراحی پایه برای مردان سیاه پوش: بین المللی نمونه دیگری از طرح های سونی است که به طور برجسته در فیلم های سونی پیکچرز اینترتینمنت به چشم می خورد.

نظرات طراح

برای دیدن پروژکتور قلمی – و خیلی چیزهای دیگر – در عمل، فیلم را ببینید!


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/20190719/index.htmlمجموعه‌هایی که در فیلم‌های MIB می‌بینید، چیزهایی مانند ساعت و ماشین، همگی ظاهری شیک و کلاسیک دارند. با این حال، این فقط پوششی است برای آنچه واقعاً هستند: سلاح های با فناوری پیشرفته و ابزارهای آینده نگر. این شکاف چیزی است که تجهیزات MIB در مورد آن هستند. وقتی طراحی پروژکتور قلمی را شروع کردم، بر روی دادن یک زیبایی شناسی استاندارد و کلاسیک به آیتم تمرکز کردم که در نگاه اول آن را کاملاً بی ادعا می کرد. شما هرگز انتظار ندارید که چنین قلمی با ظاهر عادی تبدیل به یک دستگاه نمایشگر شود.

صحنه 1_ پروژکتور قلمی با تکنولوژی بالا اعضای آژانس در فیلم Men in Black: International
صحنه 2_ پروژکتور قلمی با تکنولوژی بالا اعضای آژانس در فیلم Men in Black: International

صحنه 3_ پروژکتور قلمی با تکنولوژی بالا اعضای آژانس در فیلم Men in Black: International
صحنه 4_ پروژکتور قلمی با تکنولوژی بالا اعضای آژانس در فیلم Men in Black: International

ضربه سر و صدا مردان سیاه پوش فرنچایز آخرین محصول خود را به نمایش گذاشت، مردان سیاه پوش: بین المللی، در 14 ژوئن. با کت و شلوارهای مشکی و عینک آفتابی، ظاهر علامت تجاری سریال، عوامل مردان سیاهپوش (MIB) برای نمایشی اکشن و علمی-تخیلی به نمایش درآمدند.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida