پورتال گروه سونی – گزارش رویداد SXSW2017 The WOW Factory | گزارش رویداد | اخبار

“باز بودن” مفهوم اصلی در قلب روش است. سونی با توسعه «تجربه‌های آینده» بسیار محوری در تلاش‌های روزمره خود به شکلی باز و در دسترس قرار دادن تجربیات برای مخاطبان گسترده در محیط‌های باز، می‌تواند از مخزن عمیق و غنی بازخورد ارزشمند در طراحی ارزش‌های تجربه فردا استفاده کند.

در مارس 2017، سونی راهی آستین، تگزاس (ایالات متحده آمریکا) شد تا The WOW Factory را در نسخه 2017 SXSW (South by Southwest) به نمایش بگذارد.
– بزرگترین جشنواره کسب و کار خلاق جهان. تیم طراحی سونی دست بزرگی در این تلاش داشت،
طراحی چهار تجربه نسل بعدی و تولید طرح ارتباطی برای مفهوم جدید The WOW Factory به عنوان یک کل.

هنگامی که شما با یک روش طراحی کار می کنید که تمرکز خود را بر روی “تجربه” قرار می دهد، باید فناوری لازم و طراحی لازم را به صورت موازی توسعه دهید – هر دو جزء یکدیگر را شکل می دهند. طراحان با استفاده از دارایی‌های فن‌آوری سونی، بهره‌گیری از مزایای جوامع باز و به‌کارگیری تکنیک‌های نمونه‌سازی سریع، زندگی را در تجارب فریبنده می‌بخشند و ارزش‌های احساسی لذت، شادی و شگفتی را خلق می‌کنند.

سونی به خوبی این طراحی را می‌داند – طراحی شامل چه چیزی است، طراحان چه می‌کنند و طراحان در چه مناطقی زندگی می‌کنند.
– نیاز به تغییر دارد در SXSW 2017، سونی این نگرش آینده نگر را در “کارخانه” خود برای ایجاد “عجایب آینده” به نمایش گذاشت.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/news/event/sxsw2017/index.htmlبا توجه به اینکه واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) به سرعت به عنوان محرک‌های بالقوه کسب‌وکار مورد توجه قرار می‌گیرند، نیاز به قالب‌های جدید در بخش سرگرمی و حوزه‌های حرفه‌ای آشکار است. در همین حال، هوش مصنوعی (AI)، عوامل و روباتیک راه خود را به زندگی خانگی باز می‌کنند، تنها یکی از بی‌شمار محیط‌های جدید که فناوری‌ها در آن کاربرد پیدا می‌کنند. همانطور که جزر و مد در دریای تجارت و فناوری همچنان در حال تغییر است، سونی به ماهیت در حال تغییر طراحی پی می برد: این طراحی دیگر فقط حول ارزش فیزیکی نمی چرخد ​​- اکنون، ارزش تجربه عنصر تعیین کننده است.

گزارش رویداد

آنچه واقعاً SXSW را از سایر جشنواره‌های تجاری متمایز می‌کند، تلفیقی ژانرآمیز آن از سرگرمی – به‌ویژه موسیقی و فیلم – و فناوری دیجیتال است. سونی با رفتن به آن محیط منحصربه‌فرد، تصمیم گرفت مجموعه‌ای از نمونه‌های اولیه را به نمایش بگذارد که با ذهنیت متقاطع طنین‌اندازی کند و به مردم نگاهی به چالش این شرکت در آینده داشته باشد. چرا سونی می خواست پرده را کنار بزند و خط لوله را برای دیدن همه باز کند؟ همه اینها بخشی از «روش طراحی ارزش‌های تجربه»، رویکرد فعلی شرکت برای طراحی است.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida