پورتال گروه سونی – گروه سونی از کمک های بشردوستانه برای شرایط اضطراری اوکراین حمایت می کند.

از طریق این تلاش‌ها، مجموع کمک‌های سونی تا به امروز، با احتساب موارد اعلام شده در 2 مارس و 31 مارس، به حدود 6.56 میلیون دلار آمریکا رسیده است.

شرکت‌های گروه سونی همچنین گوشی‌های هوشمند Xperia™ را به UNHCR، آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد، برای حمایت از تلاش‌های کمک‌های بشردوستانه در اوکراین و کشورهای همسایه، و همچنین سیستم‌های صوتی و تصویری به پناهگاه‌های کودکان در اوکراین برای کاهش استرس روانی اهدا کرده‌اند.

سونی به همکاری نزدیک با سازمان‌های شریک برای بررسی حمایت‌های میان‌مدت تا بلندمدت از کسانی که تحت تأثیر این بحران انسانی جهانی قرار گرفته‌اند، ادامه خواهد داد. ما صمیمانه امیدواریم که صلح در اوکراین و سراسر جهان برقرار شود.


منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/News/Press/202208/22-028E/index.html

در یک ابتکار جدید، شرکت سونی آمریکا، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت سونی گروپ، در 3 آگوست (EDT) اهدای 1 میلیون دلاری را برای حمایت از گذرنامه آموزشی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد و به این موضوع کمک کرد. اطمینان حاصل کنید که کودکان و خانواده های آنها که تحت تأثیر بحران قرار گرفته اند به یادگیری با کیفیت و منابع حیاتی دسترسی دارند.

کمک 1 میلیون دلاری به “گذرنامه آموزشی” یونیسف

بیانیه های مطبوعاتی در این وب سایت فقط برای اهداف مرجع تاریخی ارائه شده است.
لطفاً توجه داشته باشید که برخی از اطلاعات ممکن است از تاریخ انتشار تغییر کرده باشد.

4 آگوست 2022

توکیو، ژاپن – گروه سونی (“سونی”) به کمک ها و کمک های مالی برای حمایت از تلاش های کمک های بشردوستانه برای جمعیت آسیب دیده در اوکراین و کشورهای همسایه ادامه می دهد.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida