ماساکا: تجسم چیزها از دیدگاه مشتری کاری است که ما انجام می دهیم. این واقعا خوشحال کننده است که بدانیم ایده هایی که ما در بخش بصری به وجود آوردیم، در جنبه تجاری نیز تفاوت ایجاد کرد.
ماساکا: نام تجاری یکی دیگر از بخشهای مهم درک مشتریان برای درک این موضوع است – و اگر تیم ما آگاهی مشترکی از فلسفه اصلی پشت کارت WALLET نداشت، مخاطبان هدف در نهایت تصویر متفاوتی از مفهوم دریافت میکردند. برای تثبیت مضامین اولیه ای که با آنها کار می کردیم، یک کتابچه برند ساختیم که تجربه کاربر و داستان اصلی را در قالبی بصری نشان می داد.
ایشی: دو بعد اساسی برای توسعه و انتشار یک محصول جدید وجود دارد: جنبه انتزاعی، جایی که شما کسب و کار را از نظر مفهومی برنامه ریزی می کنید، و بعد ملموس، که در آن عناصر طراحی واقعی را مشخص می کنید. چیزی که واقعاً باعث موفقیت همکاری WALLET شد این بود که چگونه تیم موفق شد بین دو بعد رفت و برگشت کند، همیشه تلاش می کرد تا دو طرف را در کنار هم قفل کنند و مطمئن شوند که ما همیشه تصویر بزرگتر را حفظ می کنیم – دیدگاه ارائه دهنده. و دیدگاه مشتری – در ذهن کسب و کار خوب یکی از چیزهای دیگر نیست. اگر می خواهید موفق شوید به هر دو عنصر نیاز دارید. این پروژه باعث شد که به ریشه های خود بازگردیم، با چشمانی تازه به مسائل نگاه کنیم و از دیدگاه مشتری رویکردی به کسب و کار داشته باشیم.