به صورت حضوریپیشنهاد ماساکا زنگ بیداری بود. میتوانستم بگویم که او میخواهد کل برند Xperia را بازسازی کند، و میدانستم که این دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم. من در واقع بخشی از تیمی بودم که Sony Ericsson Mobile Communications را راهاندازی کرد، که بعداً به Sony Mobile تبدیل شد، بنابراین تصدی سمت Sony Mobile احساس میکردم که به خانه آمدم. وقتی نگاه خوبی به شرکت انداختم، اولین چیزی که متوجه شدم این بود که رقابت سخت در بازار گوشیهای هوشمند هیچ کس را از بین نبرده است. میتوانم بگویم که Sony Mobile تقریباً همه چیزهایی را که میتوانید بخواهید، از مهارتهای فنی و تخصص فروش گرفته تا قابلیتهای بازاریابی درجه یک دارد. اما چیزی که نداشت، چشم اندازی بود که همه آن عناصر را گرد هم آورد. اگر هویت قویتری داشتیم، واقعاً میتوانستیم از تمام آن پتانسیل شگفتانگیز بهره ببریم. به همین دلیل است که ما مجبور شدیم پیشنهاد Maesaka را به جلو پیش ببریم – با پویایی بازار و تغییرات اجتماعی همیشه در جریان، ما به چیزی نیاز داشتیم که کل شرکت را در مسیری منسجم و منسجم نگه دارد.
ماساکامن نقش کارگردانی تصاویر کلیدی، ویدیوهای تبلیغاتی و طراحی ارتباطات را برای برند گوشی هوشمند Xperia™ بر عهده گرفتم. یکی از چالشهایی که ما با آن مواجه بودیم، برنامهریزی ارتباطی نابرابر بود. وقتی تعداد زیادی از اعضای پروژه و پیمانکاران فرعی مختلف در ترکیب وجود داشته باشند، رسیدن به یکپارچگی دشوار است. ما برای کمک به هموار کردن همه چیز و ثابت نگه داشتن نام تجاری Xperia، پیشنهادهایی ارائه کردیم، اما این چالش برانگیز بود که کارمندان را در سطح جهانی یکسان کنیم. در همین حال، با کالاییسازی که چشمانداز گوشیهای هوشمند را متحول کرد، نگرانیهایی وجود داشت که ما محصولاتی با هویت منحصر به فرد سونی ایجاد نکنیم.
همه چیز به سرعت از آنجا پیش رفت. در یک جلسه عمومی از همه کارمندان سونی موبایل، من اعلام کردم که دیدگاه شرکت را دوباره تعریف می کنیم و بیانیه جدید را در MWC19 بارسلون، بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت موبایل در جهان، رونمایی می کنیم. من از تیم طراحی خواستم که پروژه را برای تدوین چشم انداز جدید رهبری کنند و آنها موافقت کردند که این راه را رهبری کنند.