به عقیده طراحان، اگر میتوانستید به جای استفاده از دو دست، از کنترلر با یک دست استفاده کنید، کنترلر هویت سردتری پیدا میکرد. برای اینکه این امکان را فراهم کنند، یک دایره حرکتی نصب کردند و دکمه ها را به صورت متقارن در دو طرف حلقه قرار دادند. علاوه بر این که کنترلر کاملاً دوسویه است، بهینه سازی های تیم همچنین به کاربران این امکان را می دهد که از آن با یک دست، با دو دست یا حتی چرخاندن آن استفاده کنند. طراحان همچنین یک سنسور شتاب داخلی اضافه کردند که کنترل را به خودی خود بخشی هیجانانگیزتر و آزادکنندهتر از تجربه میکند. به حرکت مکعب ها ادامه می دهیم. همه چیز در مورد گنجاندن کنترلر در فرآیند تخیل است: کودکان راه هایی را برای استفاده از آن در حین بازی کشف می کنند و تجربه خلاقانه تری را ایجاد می کنند.
اجازه دادن به بازی در مرکز صحنه
پلت فرم اسباب بازی toio بازی با اسباب بازی ها را به خروجی برای تخیل غنی و هیجان انگیز تبدیل می کند.
معنی آن چیست؟ به نسل بعدی کودکان راهی واقعی و بدون فیلتر می دهیم تا لذت خلقت را از نزدیک تجربه کنند.