پورتال گروه سونی – پروژکتور 4K Ultra Short Throw | داستان ها

یک پروژکتور سونی 4K فوق العاده کوتاه اضافه کنید،
و اتاق های معمولی زنده می شوند
تجربیات تماشای خارق العاده
معرفی یک سیستم جدید طراحی شده برای حضور خوشایند
در معماری داخلی و زندگی شما


ماجراهای جدید
در دنیایی دیگر

هنگامی که روشن است، پروژکتور محجوب شما را دعوت می کند تا خود را در چیزی که تماشا می کنید گم کنید. هنگامی که خاموش است، همانطور که انتظار دارید، هم محیط داخلی را حفظ می کند و هم به طرز تحسین برانگیزی بهبود می بخشد. در طراحی، ما معمولی و خارق‌العاده را در یک پروژکتور پیوند دادیم که حضور خوشایند در معماری داخلی و زندگی شماست. هدف این بود که این نیازهای متناقض را برآورده کند – وقتی روشن است شما را هیجان زده کند، اما در زمان خاموش بودن اتاق را بی سر و صدا تکمیل کند – از طریق طراحی کاملاً طبیعی.

س


بالا بردن تجربه

از نظر بصری، سیستم باید در اتاق‌ها در هنگام خاموش بودن صدای دلپذیری ایجاد می‌کرد. مجموعه ای از لایه ها را تصور کنید که به تدریج از روی زمین بلند می شوند. لایه‌های آلومینیوم خالص شبیه تخته‌های انباشته شده، جلو را مطبوع و ریتمیک می‌سازد. روکش فلزی برس خورده در انتهای این باله های خطی زیبایی طبیعی آلومینیوم را آشکار می کند. با دقت نگاه کنید، همچنین متوجه انعکاس ظریفی از کف خواهید شد. این به سیستم کمک می کند تا بهتر با محیط اطراف خود هماهنگ شود.


در رنگ آمیزی نیز، این سیستم به گونه ای طراحی شده است که با دیوارها و سایر عناصر اتاق ها هماهنگ باشد. روکش ساتن سفید جلوه ای که ایجاد می کند را نرم می کند. همچنین یک لبه عملی برای ساختار خطی وجود دارد که تهویه (براساس نیاز پروژکتورها)، وضوح بلندگو و اتصال بی سیم/IR را بهبود می بخشد. بسیاری از جزئیات طراحی مانند اینها نیازهای زیبایی شناختی و ساختاری را برآورده می کند تا سیستم را به یک افزودنی خوشایند برای هر محیط اتاق تبدیل کند.

ما با در نظر گرفتن پتانسیل دیوارهای اتاق نشیمن شروع کردیم. آیا استفاده از دیوارها به عنوان سطوح نمایشی وسیع هیجان انگیز نیست؟ مطمئناً فضای یک اتاق را تغییر می دهد. ما با الهام از ترکیب پروژکتورهای برد کوتاه با تصویربرداری 4K بررسی کردیم. توسعه یک پروژکتور فوق کوتاه 4K به زودی آغاز شد.


پیوند دادن معمولی
و فوق العاده

سونی در طول سال‌ها از طریق بسیاری از محصولات به روال‌ها و تجربیات کاربر جان بخشیده است، اما این بار رویکرد ما بر روی خود اتاق نشیمن شما بنا شده است. همانطور که اتاق‌ها را از همه نوع مطالعه می‌کردیم، قدردانی ما را از نحوه تنظیم اتاق‌ها برای سرگرمی مجدداً افزایش داد. ساختن بر روی عناصر موجود مانند دیوارها یا میزها راهی امیدوارکننده برای آشکار کردن پتانسیل های نادیده در خانه شما به نظر می رسید. و همانطور که ما به دنبال استفاده از این پتانسیل بودیم، الهام بخش یک رویکرد جدید برای تجربه کاربر بود – Life Space UX.

آوردن تجربه خارق العاده به خانه

Life Space UX یک رویکرد جدید برای تجربه کاربر است
که از پتانسیل فضای داخلی بهره می برد.
محیط های خانگی دارای امکانات زیادی هستند،
و ما امیدواریم که شما آنها را با ما کشف کنید.



منبع: https://www.sony.com/en/SonyInfo/design/works/products/LSPX-W1/

تلاش ما برای حداکثر تجربه مشاهده از تصاویر بزرگتر از حد معمول، با به حداقل رساندن حواس پرتی آغاز شد، زیرا اندازه و نسبت های ایده آل پروژکتور را بررسی کردیم. راه حل: واحدهای مدولار و کم مشخصات که پروژکتور، بلندگوها و سایر تجهیزات شما را در خود جای می دهند. ماژول ها را در کنار هم قرار دهید، و شبیه یک کابینت یا صحنه پایین AV هستند، عناصری که به طور منظمی یکپارچه هستند و تمایل به جدا بودن دارند. ظاهر آن به اندازه مبلمان در خانه شما طبیعی است. در هنگام راه اندازی، یک دریچه در بالا برای نمایش به سمت بالا جمع می شود در حالی که دیافراگم پروژکتور را پنهان نگه می دارد. شما متوجه خواهید شد که جذب آنچه که در حال پخش است هستید، نه چیزی که آن را بازی می کند.



تنظیم لحن مناسب
در سمفونی یک اتاق

LSPX-W1S را راه اندازی کنید و تصاویر 147 اینچی گسترده دیوار را می پوشانند. تجربه تماشا غوطه‌ور و قابل‌توجه است، زیرا آنچه زمانی یک دیوار معمولی بود تبدیل به دریچه‌ای به دنیایی دیگر می‌شود.

توسط Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida