(سمت چپ): نوع نمایشگر منعطف از پروژکتور پرتاب بسیار کوتاه تا صفحه نمایش میکرو LED کریستال
(وسط) تعامل انعطاف پذیر از لمس، حرکت تا اشاره
(راست) قالب انعطاف پذیر
اکتشاف از
سناریوهای مورد استفاده مختلف
تبلیغ فیلم برای SPIDER-MAN: INTO THE SPIDER-VERSE، 2018
این پروژه به عنوان بخشی از فعالیت های احیای فضای اداری در سوئد آغاز شد. این کار چگونه شروع شد و برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کردید؟
Moéچالش ما این بود که چگونه یک پلتفرم انعطاف پذیر و با قابلیت به روز رسانی آسان ایجاد کنیم. تجربیات سرگرمی که ما برای تبلیغ فیلم Sony Pictures ایجاد می کنیم، کار فشرده ای است. هر محتوا توسط توسعه دهندگان سیستم برنامه ریزی شده است. ما نمیتوانیم استطاعت مشابهی برای فضای اداری داشته باشیم. برخلاف محتوای تبلیغاتی فیلم، مخاطب هر روز محتوا را می بیند و به سرعت قدیمی می شود. بسیار مهم بود که بتوانیم آن را به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه به روز کنیم. این ما را به ایجاد یک چارچوب سیستمی سوق داد که طراحان را قادر میسازد تا محتوا را بدون دخالت توسعهدهندگان سیستم ایجاد و بهروزرسانی کنند. ما چندین سناریو مورد استفاده را ترسیم کردیم، آنها را در هر الگوی تعامل دسته بندی کردیم و الزامات عملکردی چارچوب سیستم را ارزیابی کردیم.
(سمت چپ) : تبلیغ فیلم برای مرد عنکبوتی: INTO THE SPIDER-VERSE، 2018،
(راست): تبلیغ فیلم برای مردان سیاه پوش: INTERNATIONAL، 2019
چارچوب انعطاف پذیر و آسان برای طراحان
توسعه تشخیص مشترک کار در حال انجام